boodschap voor Be6-II owners (in order que dept)..Jeeee

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:54
Sorry voor de lange topic naam maar ik kon niets anders bedenken (weinig inspiratie :) )

Maaruh anyway....
Ik heb een tijdje geleden een celyII aangeschaft om te oc'en en heb hem inmiddels met waterkoeling+peltier'tje op 1130 Mhz lopen :) :) :) maar vond de performance toch wel tegen vallen,
in de Q3 demo001 had ik 70fps, dus ik dacht dat m'n videokaart(Geforce SDR) de bottleneck zou zijn!!!!!

Zit ik laats noch wat in m''n bios te klooien (nadat ik dacht dat ik alles in m'n systeem inmiddels had getweakt), Zie ik ineens staan "In Order Que Dept 1".

ik denk even kijken of dit nog effect heeft op de performance, zet hem op 8, reboot, start Q3A op, run timedemo 1 demo demo001.
krijg ik dit te zien:

AVERAGE 91 FPS........mond valt open....tong licht op de grond.....TERING wat een verschil, en ik maar denken da m'n videokaart de bottleneck was!!! :(

Het is wat een lang verhaal en iedereen wist het waarschijlijk al maar ik moest het even kwijt!!!

Greetz Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Unico
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07-2025
ff boekje lezen
:-)

• Animal_X
Ben de Manual (boekje) kwijt!!!!! vandaar!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
En heb het boekje weer gevonden naar 3 minuten zoeken!!! (in doos) lol

Ik quote:
*In-Order Queue Depth
Two option are available: 1 and 8 this item lets you set cache buffer for CPU data processing. If you are not aqainted with this item setting leave it on the default 8.

Maar als je je SoftmenuIII op User define zet maak hij er automatisch "1" van vandaar!!! :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-09 21:27
Oh, ja, dat wist ik al, je memory performance wordt er gewoon een factor 2 sneller van, en dat merk je zeer zeker !

Verwijderd

Wat ik niet bergrijp, hoe komt het nou dat een tweaker zijn boekje kwijt raakt?

Als ie z'n vriendin nou kwijtraakt oke, heb je zo weer een nieuwe, maar die boekjes zijn schaars, en je ziet het van vitaal belang voor de snelheid...

(hoe is het trouwens nu met je vriendin ? ;))

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nondeju!

Ik dacht dat de mijne op 8 stond. Keek ik net. Stond ie op 1 !!!!
Waarom gaat dat default terug naar 1?
Gauw teruggezet natuurlijk.

Ben benieuwd of het een grote invloed op m'n koetje heeft.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Animal_X
Vriendin?????
O Kut daar had ik gisteravond naartoe gemoeten!!!!!!! :)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-09 21:07

Tags NL

Harmful or Harmless?

Maar op het moment dat ik bijvoorbeeld mijn PIII/650 op 866 laat lopen moet ik deze waarde weer op 1 zetten! :(

Systeem is dan niet meer zo stabiel met die 8 setting! Dit zie je niet gelijk, pas als je heel veel dingen tegelijkertijd doet, wat normaal dus wel goed ging, crashed je windhoos ineens met een wazige melding!

https://powershellisfun.com

Verwijderd

1130Mhz? Woehaaaaa!!!!

Dat blaast volgens mij wel lekker, wat is de temp eigenlijk, vindt dit wel heel stoer!

Dat heb je goed voor elkaar gekregen, congrats!

Jammergenoeg heb ik niet zoveel aan je tip, een beter performance is nooit weg. ;)
Pagina: 1