beste allen,
Ik zit al enkele maanden te dubben over een nieuwe pc, ik heb op dit moment een laptop die nog goed is voor de standaard zaken als tekst bewerken, surfen en video's bekijken maar gamen zit er helaas niet meer in. Ik ben dus niet de aller beste prestaties gewend maar speel wel graag een spelletje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p surfen en tekst bewerken, voorbeelden van games die graag wil spelen zijn: GTA 5, Cities skylines, Battelfield 4 en far cry.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 750 euro mag iets meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja heb al een monitor:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de nieuwste bbg als voorbeeld genomen maar graag heb ik advies of ik misschien beter een 2e hands videokaart kan nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij intensief gebruik mag de pc best wat geluid maken maar idle zou ik graag een stille pc hebben. Verder wil ik graag een strakke kast zoals in het lijstje.
Ga je overklokken?
nee hier heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over een eventuele 2e hand video kaart, geeft dit meer bang voor bucks dan zou ik dit graag willen. Ook ben ik benieuwd of een aftermarket koeler nodig is of dat het idle wel mee valt. tevens wil ik graag een systeem wat een aantal jaar mee kan evt met een upgrade over een x aantal jaar.
alvast bedankt voor de reacties en jullie tijd
Ik zit al enkele maanden te dubben over een nieuwe pc, ik heb op dit moment een laptop die nog goed is voor de standaard zaken als tekst bewerken, surfen en video's bekijken maar gamen zit er helaas niet meer in. Ik ben dus niet de aller beste prestaties gewend maar speel wel graag een spelletje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p surfen en tekst bewerken, voorbeelden van games die graag wil spelen zijn: GTA 5, Cities skylines, Battelfield 4 en far cry.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 750 euro mag iets meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja heb al een monitor:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 179,90 | € 179,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 179,90 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de nieuwste bbg als voorbeeld genomen maar graag heb ik advies of ik misschien beter een 2e hands videokaart kan nemen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,- | € 180,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 232,25 | € 232,25 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 43,57 | € 43,57 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 766,63 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij intensief gebruik mag de pc best wat geluid maken maar idle zou ik graag een stille pc hebben. Verder wil ik graag een strakke kast zoals in het lijstje.
Ga je overklokken?
nee hier heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over een eventuele 2e hand video kaart, geeft dit meer bang voor bucks dan zou ik dit graag willen. Ook ben ik benieuwd of een aftermarket koeler nodig is of dat het idle wel mee valt. tevens wil ik graag een systeem wat een aantal jaar mee kan evt met een upgrade over een x aantal jaar.
alvast bedankt voor de reacties en jullie tijd