game pc =-750 euro

Pagina: 1
Acties:

• SPX420
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
beste allen,

Ik zit al enkele maanden te dubben over een nieuwe pc, ik heb op dit moment een laptop die nog goed is voor de standaard zaken als tekst bewerken, surfen en video's bekijken maar gamen zit er helaas niet meer in. Ik ben dus niet de aller beste prestaties gewend maar speel wel graag een spelletje.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p surfen en tekst bewerken, voorbeelden van games die graag wil spelen zijn: GTA 5, Cities skylines, Battelfield 4 en far cry.

Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 750 euro mag iets meer of minder zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja heb al een monitor:
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung S24D590PL Zwart€ 179,90€ 179,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 179,90

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik heb de nieuwste bbg als voorbeeld genomen maar graag heb ik advies of ik misschien beter een 2e hands videokaart kan nemen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 180,-€ 180,-
1ASRock B85M Pro4€ 62,95€ 62,95
1Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro€ 232,25€ 232,25
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 46,95€ 46,95
1NZXT S340 Wit€ 65,95€ 65,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 43,57€ 43,57
1Antec VPF Series 450W€ 52,01€ 52,01
1Crucial BX100 250GB€ 82,95€ 82,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 766,63

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee geen voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij intensief gebruik mag de pc best wat geluid maken maar idle zou ik graag een stille pc hebben. Verder wil ik graag een strakke kast zoals in het lijstje.

Ga je overklokken?
nee hier heb ik geen verstand van.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over een eventuele 2e hand video kaart, geeft dit meer bang voor bucks dan zou ik dit graag willen. Ook ben ik benieuwd of een aftermarket koeler nodig is of dat het idle wel mee valt. tevens wil ik graag een systeem wat een aantal jaar mee kan evt met een upgrade over een x aantal jaar.

alvast bedankt voor de reacties en jullie tijd _/-\o_

Verwijderd

Hoi Sebastiaan001,

Dat is inderdaad de BBG, en die is best duidelijk.
Dat is op het moment waarschijnlijk (nieuw) het beste systeem voor die prijs.
Je moet natuurlijk nog wel een muis en keyboard toevoegen;

pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)
pricewatch: CM Storm Mizar

Komen ook uit de BBG!
Je kan zoals je al zegt natuurlijk ook nog even kijken in V&A.
Op Tweakers hebben we beoordelingen, daaraan kan je zien of iemand betrouwbaar is.

Ik heb onlangs in ieder geval gelezen dat een GTX970 sneller is als de R9 380, en ik zag er vandaag eentje in V&A staan voor een VP van €270,- (dacht ik).
Is opzich een mooi alternatief denk ik.

Succes

• SPX420
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Hoi Ting87,

Bedankt voor je reactie!
Ik ga even naar de V&A kijken naar de R9 380.
Nog een vraag, is een andere cpu koeler aan te raden of valt het geluid wel mee?

Verwijderd

SPX420 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:49:
Hoi Ting87,

Bedankt voor je reactie!
Ik ga even naar de V&A kijken naar de R9 380.
Nog een vraag, is een andere cpu koeler aan te raden of valt het geluid wel mee?
Viel wel mee bij mij....
Opzich zou ik gewoon bij de normale blijven, en is het storend kan je altijd nog een andere halen =)

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 18:29
Een 2e hands videokaart geeft altijd meer back for buck, zoiets dus: V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X

Het is maar net wat je zoekt, op zich draait die kaart uit je eigen lijstje ook prima de laatste games, wel iets lagere FPS natuurlijk. Prima lijstje verder inderdaad.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Qua voeding kan je beter deze kiezen: pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W of nog betere pricewatch: Cooler Master V550 Semi-Modular

Review QNAP TS-230 NAS

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Waarom? De M12 is behoorlijk verouderd vergeleken met de VPF, meer ripple, hoger verbruik. Hij is wel modulair, maar de S340 heeft genoeg ruimte om de kabels weg te moffelen.

Wel heeft de VPF vrij lelijke kabels, welke je dus gaat zien in die S340.

People as things, that’s where it starts.

• Leijenaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-10-2022
Over uiterlijk gesproken hij heeft ook al een mobo met bruin pcb. Valt over smaak te twisten natuurlijk maar het is in ieder geval niet mijn smaak...dus ja vpf psu.. waarom dan niet.

hier staan niet mijn pc onderdelen!

Pagina: 1