Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop per schooldag maximaal 8 uur gebruiken. Hier gebruik ik Word, Chrome en de Office programma's (Ik studeer rechten).
Wat is je budget?
Ik heb een maximumbudget van 1000 euro, maar minder is zeer welkom
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil hem elke dag mee nemen, en moet dus wel kleiner zijn dan 14 inch en niet zwaarder dan 2kg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Slechts geen toshiba / apple (of hele onbekende merken.
Verder wil ik dat de computer van goede bouwkwaliteit is. Ik zoek dus geen plastic laptopje die na een jaar al kapot is door hem in mijn tas te vervoeren.
Een SSD is gewenst, maar het hoeft niet als een SSD meegerekent wordt die ik erin zal plaatsen
Minimaal 4GB RAM
Minimaal een i3 processor
Minimaal 1920x1080
5Ghz is gewenst (futureproof)
Hetgene waar ik sterk over twijfel is of een touchscreen handig zal zijn. Het lijkt mij handig (om van programma's te wisselen) aangezien ik geen muis mee ga nemen. Verder lijkt het me gewoon leuk om te gebruiken (met het tekenen op de webpagina's met Edge en kleine spellen).
Daarom heb ik deze laptops, maar ze verschillen erg in prijs en hebben elk een nadeel:
- De bouwkwaliteit van asus transformer book flip lijkt mij niet erg sterk
- De asus zenbook heeft geen touchscreen
- De HP Spectre is duur
Weet iemand een goede laptop voor mij?
alvast bedankt
Ik ga de laptop per schooldag maximaal 8 uur gebruiken. Hier gebruik ik Word, Chrome en de Office programma's (Ik studeer rechten).
Wat is je budget?
Ik heb een maximumbudget van 1000 euro, maar minder is zeer welkom
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil hem elke dag mee nemen, en moet dus wel kleiner zijn dan 14 inch en niet zwaarder dan 2kg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Slechts geen toshiba / apple (of hele onbekende merken.
Verder wil ik dat de computer van goede bouwkwaliteit is. Ik zoek dus geen plastic laptopje die na een jaar al kapot is door hem in mijn tas te vervoeren.
Een SSD is gewenst, maar het hoeft niet als een SSD meegerekent wordt die ik erin zal plaatsen
Minimaal 4GB RAM
Minimaal een i3 processor
Minimaal 1920x1080
5Ghz is gewenst (futureproof)
Hetgene waar ik sterk over twijfel is of een touchscreen handig zal zijn. Het lijkt mij handig (om van programma's te wisselen) aangezien ik geen muis mee ga nemen. Verder lijkt het me gewoon leuk om te gebruiken (met het tekenen op de webpagina's met Edge en kleine spellen).
Daarom heb ik deze laptops, maar ze verschillen erg in prijs en hebben elk een nadeel:
- De bouwkwaliteit van asus transformer book flip lijkt mij niet erg sterk
- De asus zenbook heeft geen touchscreen
- De HP Spectre is duur
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Transformer Book Flip TP300LA-C4202H | € 579,- | € 579,- |
| 1 | Asus Zenbook UX305FA-FC051H | € 749,- | € 749,- |
| 1 | HP Spectre x360 - 4031nd | € 998,25 | € 998,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.326,25 | |
Weet iemand een goede laptop voor mij?
alvast bedankt