Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een betaalbaar cadeautje voor mijn ma
, het liefst een Android smartphone
Wat is je budget?
Ik ben bereid om max ~170 Euro uit te geven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Bellen (Prima spraakkwaliteit, Ringtone moet duidelijk te horen zijn)
- Whatsapp
- Foto's (hoeft geen high end kwaliteit te zijn, maar wel redelijk/goed bij daglicht)
- Beeldkwaliteit moet goed zijn, moet duidelijk te lezen en zien zijn voor brildrager
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
- Samsung Galaxy Core Prime VE (nadeel maar 1GB ram, maar wel een snapdragon 410)
- Samsung Galaxy S3 Neo (nu 20 Euro cashback, 1.5GB ram, maar geen Android updates meer en snapdragon 400)
Welke vragen heb je hier nog over?
Als iemand betere alternatieven heeft? (geen import toestellen).
Heeft iemand een mening met eventueel benches/reviews of ik nu beter voor een snapdragon 410 met 1GB ram kan gaan en Android lollipop en nog voorloopig updates of de S3 met (volgens mij) veel beter scherm (super amoled) met 1.5 ram maar op Android kitkat en een mindere processor en gpu.
Ik ben op zoek naar een betaalbaar cadeautje voor mijn ma
Wat is je budget?
Ik ben bereid om max ~170 Euro uit te geven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Bellen (Prima spraakkwaliteit, Ringtone moet duidelijk te horen zijn)
- Foto's (hoeft geen high end kwaliteit te zijn, maar wel redelijk/goed bij daglicht)
- Beeldkwaliteit moet goed zijn, moet duidelijk te lezen en zien zijn voor brildrager
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
- Samsung Galaxy Core Prime VE (nadeel maar 1GB ram, maar wel een snapdragon 410)
- Samsung Galaxy S3 Neo (nu 20 Euro cashback, 1.5GB ram, maar geen Android updates meer en snapdragon 400)
Welke vragen heb je hier nog over?
Als iemand betere alternatieven heeft? (geen import toestellen).
Heeft iemand een mening met eventueel benches/reviews of ik nu beter voor een snapdragon 410 met 1GB ram kan gaan en Android lollipop en nog voorloopig updates of de S3 met (volgens mij) veel beter scherm (super amoled) met 1.5 ram maar op Android kitkat en een mindere processor en gpu.