3 schermen functioneren niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucasftw
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 14:55
Hallo,

Heb een PC met nu 2 schermen (beiden LG 22'')
Heb een Samsung 24'' er op proberen aan te sluiten (via HDMI) maar deze reageert op geen enkele mogelijke manier met de PC.

Ik gebruik audio via scherm 1 en hij geeft wanneer dit andere Samsung scherm wordt aangesloten via HDMI dan krijg ik een melding dat er een 2e geluidsapparaat is aangesloten, maar daar blijft het bij.

Het 3e scherm (Samsung) werkt ook niet wanneer in het scherm dupliceer. Op mijn laptop werkt deze wel.

Scherm 1: LG 22" HDMI
Scherm 2: LG 22'' VGA
Scherm 3: Samsung 24'' HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 19:53
Werkt het scherm wel als je het als enige scherm aansluit via HDMI?

Wat heb je overigens allemaal zelf al getest? Welke hardware gebruik je(Specifiek Videokaart/CPU/Moederbord)? In andere woorden ondersteund je Videokaart wel 3 schermen op deze manier van aansluiten?

[ Voor 19% gewijzigd door Azerion op 01-09-2015 15:53 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undeepdiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
welke video kaart heb je?

Soms heb je een actieve displayport adapter nodig,... en ik heb nog eentje liggen:-)

De meeste PC problemen zitten tussen het scherm en de stoel...!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:59
De meeste videokaarten kunnen maar 2 beeldschermen aan. Tenzij je BV eyefinity gebruikt.

Of een actieve displayport adapter. BV actieve displayport naar HDMI.

De oorzaak hiervan had volgens mij met timing van het signaal te maken. Dat heel veel videokaarten dit maar voor 2 uitgangen tegelijk konden regelen. En dat dat dus ook in een actieve adapter zit.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Google videokaartnaam+triple display en je krijgt te zien wat wel en niet werkt qua uitgang combinaties.