Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb na veel zoek werk mijn desktop kunnen samenstellen. Alleen weet ik niet of er ergens nog problemen door mijn keuzes kunnen opduiken. Het systeem moet een brede waaier van taken aankunnen. Er zullen games op gespeeld worden, zoals Call of Duty en Star Wars Knight of the Old Republic. Ook moet zeer geschikt zijn voor video bewerking en gewone kantoor applicaties (Exel,Word, Acces).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs zoals nu samengesteld (rond de 2.200,00 euro) alles inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord (logitech) en scherm (Samsung) neem ik voorlopig mee over van mijn vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles om een volledig goed draaiend systeem samen te stellen. Ook een firewire aansluiting (DeLOCK FireWire PCIe Card, 2+1 Port) is nodig voor een oude camera, maar vind ik niet terug in de pricewatch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wegens goede vorige ervaringen gaat mijn voorkeur uit naar Gigabyte en Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet 5 jaar mee kunnen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga zeker niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?De merken en producten zijn diegene die ik heel graag wil, maar gaan ze ook goed samenwerken. Als jullie dit eens kunnen nakijken, ben ik al heel tevreden.
Ik heb na veel zoek werk mijn desktop kunnen samenstellen. Alleen weet ik niet of er ergens nog problemen door mijn keuzes kunnen opduiken. Het systeem moet een brede waaier van taken aankunnen. Er zullen games op gespeeld worden, zoals Call of Duty en Star Wars Knight of the Old Republic. Ook moet zeer geschikt zijn voor video bewerking en gewone kantoor applicaties (Exel,Word, Acces).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs zoals nu samengesteld (rond de 2.200,00 euro) alles inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord (logitech) en scherm (Samsung) neem ik voorlopig mee over van mijn vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles om een volledig goed draaiend systeem samen te stellen. Ook een firewire aansluiting (DeLOCK FireWire PCIe Card, 2+1 Port) is nodig voor een oude camera, maar vind ik niet terug in de pricewatch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wegens goede vorige ervaringen gaat mijn voorkeur uit naar Gigabyte en Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet 5 jaar mee kunnen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga zeker niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?De merken en producten zijn diegene die ik heel graag wil, maar gaan ze ook goed samenwerken. Als jullie dit eens kunnen nakijken, ben ik al heel tevreden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 346,89 | € 346,89 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 112,- | € 112,- |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 369,- | € 369,- |
| 2 | WD Black SATA 6 Gb/s WD4003FZEX, 4TB | € 219,70 | € 439,40 |
| 1 | Aerocool Strike-X Coupe | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 144,85 | € 144,85 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,50 | € 41,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 93,- | € 93,- |
| 1 | LG BH16NS40 Bulk Zwart | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt PCGH Edition | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 180,53 | € 180,53 |