Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

advies game/studie laptop

Pagina: 1
Acties:

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-11 13:34
Wat ga je met je laptop doen?
de laptop moet zowel voor school (hbo-ict) gebruikt worden als om te gamen. hij hoeft niet alle games van nu op ultra high te kunnen maar moet wel weer minimaal 2 jaar meekunnen. naast gamen zal het zwaarste waarschijnlijk vmware zijn (naar verwachting zal het dan gaan om 2 of 3 kleine servers en dat moet prima lukken want dat gaat nu ook wel).

Wat is je budget?
rond de 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja maar grote en gewicht maken hierin niet uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
als het even kan wil ik het liefst een 17 inch scherm.

zelf had ik deze laptop http://tweakers.net/price...psppne-07g04cbt)/reviews/ op het oog maar de prijs is aan de hoge kant en ik kan niet vinden of er een 2de schijf bijgeplaatst kan worden. ook weet ik niet zoveel van de amd videokaarten. mijn huidige laptop is dit: http://tweakers.net/price...5sf-s1366v/specificaties/ maar dan met 8 GB RAM.

[ Voor 5% gewijzigd door SacredRose op 01-09-2015 13:46 ]

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

De laptop die jij gekozen hebt zijn nog geen prijzen van bekend, en ik gok dat deze laptop wel wat duurder dan 1000 euro word ;)

Hier een leuke Asus: pricewatch: Asus N751JX-T7070H

Verder een hele strak geprijsde laptop maar met een 15.6inch scherm en geen 2e hardeschijf wel de moeite om het even te bekijken: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59444967

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-11 13:34
Tammesp schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:51:
De laptop die jij gekozen hebt zijn nog geen prijzen van bekend, en ik gok dat deze laptop wel wat duurder dan 1000 euro word ;)

Hier een leuke Asus: pricewatch: Asus N751JX-T7070H

Verder een hele strak geprijsde laptop maar met een 15.6inch scherm en geen 2e hardeschijf wel de moeite om het even te bekijken: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59444967
klopt ik heb hem via de mediamarkt wel met prijs gezien (prijzen van de mediamarkt worden hier niet bijgehouden of ligt dat aan mij?) en hij is wel iets duurder ja.

die asus was wel een van de eerste die ik tegen ben gekomen (in de winkel maar niet onthouden wat het model precies was 8)7 O-) ) maar dan met 128 GB SSD wat natuurlijk ook wel fijn is maar wat ik altijd lastig te vinden vindt is of er een 2de hardeschijf bij kan. in het verleden met dell gehad dat ik een kabeltje erbij moest kopen voor iets van 50 of 100 euro.

die lenovo is inderdaad heel netjes maar de specificaties lijken weinig te verschillen dus dan neem ik liever de 17" :P

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

SacredRose schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:02:
[...]

klopt ik heb hem via de mediamarkt wel met prijs gezien (prijzen van de mediamarkt worden hier niet bijgehouden of ligt dat aan mij?) en hij is wel iets duurder ja.

die asus was wel een van de eerste die ik tegen ben gekomen (in de winkel maar niet onthouden wat het model precies was 8)7 O-) ) maar dan met 128 GB SSD wat natuurlijk ook wel fijn is maar wat ik altijd lastig te vinden vindt is of er een 2de hardeschijf bij kan. in het verleden met dell gehad dat ik een kabeltje erbij moest kopen voor iets van 50 of 100 euro.

die lenovo is inderdaad heel netjes maar de specificaties lijken weinig te verschillen dus dan neem ik liever de 17" :P
Volgens deze review op coolbleu is er plek voor een 2e HDD of SSD: https://www.laptopshop.nl...el-ssd-bij-ingebouwd.html

Nu is het helemaal de perfecte keuze toch? ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:34
Gisteren heb ik deze besteld: pricewatch: MSI Gaming Series GP60 2QF-1094NL
Is met 128gb SSD en 1TB HD.

[ Voor 18% gewijzigd door Fresno op 01-09-2015 14:07 ]