Toon posts:

Mandrake8.0+UnrealTournament+TacticalOps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hehe.. Nope.. Ik ben nog niet klaar met Linux en jullie zijn dus ook nog niet van me af. >:)

Ik heb eerst wat met Debian zitten rotzooien, maar dat liep niet allemaal even vlekkeloos. Ik heb dus maar een stapje terug gedaan, om bij het begin te beginnen. Heb nu dus Mandrake 8.0 draaien. Wel lachen dat je geluidskaart (onboard VIA ding) en je muis (MS, usb) het meteen doen.. :9 Kernel 2.4.3 en XFree4.0.3 zo uit de doos..! :)

Nu heb ik Unreal Tournament GOTY geinstalleerd en die werkt prima (na ja, prima, hij blijft na een minuut of 5 hangen :( maar ik denk dat dat wat met m'n geluidskaart of m'n videokaart te maken heeft). Nu probeer ik met umodpack Tactical Ops d'r bij te planten, maar dat gaat dus niet. Ik krijg allemaal foutmeldingen bij het compilen. Ik heb ook nergens een how-to van die umodpack kunnen vinden. Jullie? :?

Mandrake heeft trouwens een G400 16MB gevonden, terwijl ik een G400 32MB DH heb, weet iemand waar ik dat kan veranderen?? :?

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55
heej ik heb ook die GOTY edition, support die linux. want dan ga ik dat vanmiddag gelijk ff testen natuurlijk :)

Advanced sheep-counting strategies

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi,

Ik heb zelf UT + Mandrake 7.2. Ik heb in Linux alle UT directories (behalve System) als symbolic link naar mijn windows UT installatie gezet.
Op die manier bespaar je HD ruimte, maar het belangrijkste is dat je maps, textures, sounds, etc, maar 1 keer hoeft te downen. Verder is het zo dat je op die manier umods in windows kunt runnen en alles ook meteen (tenzij er wijzigingen in de system dir gemaakt moeten worden) in Linux beschikbaar hebt :9

Ik weet niet precies of dat ook voor T-Ops werkt, maar probeer het eens :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Wat je ook kunt doen is een umod installeren in linux met wine (werkte bij mij iig)

wine -managed /pathtoutinstall/System/Setup.exe install "%1" oid was t command dat ik aan umod
extensie heb gehangen in linux

Als je een windows install hebt staan kun je idd het best gewoon symlinks aanmaken (en nog wel ff de linux-binaries installen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.. Dat van die symlinks is inderdaad slim bedacht, ik heb alleen geen windows install d'r op staan. Ik denk dat ik 't maar eens met Wine ga proberen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 14:55 schreef blouweKip het volgende:
Wat je ook kunt doen is een umod installeren in linux met wine (werkte bij mij iig)

wine -managed /pathtoutinstall/System/Setup.exe install "%1" oid was t command dat ik aan umod
extensie heb gehangen in linux

Als je een windows install hebt staan kun je idd het best gewoon symlinks aanmaken (en nog wel ff de linux-binaries installen)
Hmmm.. OK. Ff voorbeeldje:
ut staat in: /usr/local/ut/System
en umod in: /home/goose

Krijg je dan: wine -managed /usr/local/System/Setup.exe install "%1" /home/goose/tacticalops.umod

:?

edit: ik heb helemaal geen setup.exe in System staan.. :(
Pagina: 1