Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:39
Hallo tweakers!

Aangezien ik mijn huidige 32" TV'tje toch al een jaartje of 6 heb, ben ik toe aan iets nieuws. Maar aangezien er een schier oneindige keus is in TV-land roep ik toch jullie hulp in om een goede keus te kunnen maken.

Ik zoek een?
TV, 48 tot 50inch formaat.

Wat is je budget?
500-700E.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk nauwelijks (pracktisch nooit) televisie, ik kijk alles via PC / xbox one(netflix). Dus smart TV is overbodig (hoewel het leuk zou zijn als er een netflix app was). Daarnaast game ik regelmatig.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE48H6200AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-48R550C Zilver, Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Groter dan 48/50" wil ik niet gaan i.v.m. breedte TV-meubel.
De tv moet zeker geschikt zijn voor gaming, ben een fervent BF4/Forza speler en ik lees overal dat je moet opletten met de input lag en refresh rate van de TV.
Een CI/CI+ slot is niet vereist, heb zo'n HDD recorder ding van ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:58
Zou ik persoonlijk voor een Sony gaan ivm input lag en de 800serie scoort algemeen heel goed.

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:39
Ja die Sony's zijn errug mooi, maar zeker de 800 serie is toch behoorlijk prijzig. En van de 500 serie vind ik geen fatsoenlijke reviews.
Maar de Samsung UE48H6240AW trekt me op het moment nog wel het meeste. Prijs is net wat aantrekkelijk dan die Sony 800 serie én ik kan 'm zo bij de mediamarkt ophalen.

Als iemand nog een puntje van kritiek kan bedenken over die samsung hoor ik het graag. Reviews vinden is nog niet zo heel gemakellijk heb ik gemerkt..