Hallo tweakers!
Aangezien ik mijn huidige 32" TV'tje toch al een jaartje of 6 heb, ben ik toe aan iets nieuws. Maar aangezien er een schier oneindige keus is in TV-land roep ik toch jullie hulp in om een goede keus te kunnen maken.
Ik zoek een?
TV, 48 tot 50inch formaat.
Wat is je budget?
500-700E.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk nauwelijks (pracktisch nooit) televisie, ik kijk alles via PC / xbox one(netflix). Dus smart TV is overbodig (hoewel het leuk zou zijn als er een netflix app was). Daarnaast game ik regelmatig.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE48H6200AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-48R550C Zilver, Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Groter dan 48/50" wil ik niet gaan i.v.m. breedte TV-meubel.
De tv moet zeker geschikt zijn voor gaming, ben een fervent BF4/Forza speler en ik lees overal dat je moet opletten met de input lag en refresh rate van de TV.
Een CI/CI+ slot is niet vereist, heb zo'n HDD recorder ding van ziggo.
Aangezien ik mijn huidige 32" TV'tje toch al een jaartje of 6 heb, ben ik toe aan iets nieuws. Maar aangezien er een schier oneindige keus is in TV-land roep ik toch jullie hulp in om een goede keus te kunnen maken.
Ik zoek een?
TV, 48 tot 50inch formaat.
Wat is je budget?
500-700E.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk nauwelijks (pracktisch nooit) televisie, ik kijk alles via PC / xbox one(netflix). Dus smart TV is overbodig (hoewel het leuk zou zijn als er een netflix app was). Daarnaast game ik regelmatig.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE48H6200AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-48R550C Zilver, Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Groter dan 48/50" wil ik niet gaan i.v.m. breedte TV-meubel.
De tv moet zeker geschikt zijn voor gaming, ben een fervent BF4/Forza speler en ik lees overal dat je moet opletten met de input lag en refresh rate van de TV.
Een CI/CI+ slot is niet vereist, heb zo'n HDD recorder ding van ziggo.