Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MaxTheKing
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 10:37
Hallo!

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe smartphone aan te schaffen.
Ik heb al even rond gekeken, en ben uitgekomen bij 2 opties.
De LG G3, of de OnePlus One.
Ik vind beiden erg mooie telefoons, en weet niet goed welke ik nu moet kiezen.
Kan iemand mij vertellen welke van deze twee echt de beste telefoon is? Qua Camera, snelheid etc.

Alvast bedankt!

Groetjes, Max :)

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 13:10
Hallo Max, wat heb je zelf al gevonden? De specificaties van beide toestellen verschillen niet heel veel, dus wat vind je belangrijk? Overigens zit je in het verkeerde forum en zal deze topic naar Mobiel aankoopadvies moeten.

[ Voor 25% gewijzigd door Raznov op 01-09-2015 12:26 ]

Strava & Untappd - Do not combine!

• MaxTheKing
Bedankt voor je reactie!
Ik vind het belangrijk het toestel goed in de hand ligt, de snelheid, de camera en het opslaggeheugen.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 13:10
Of een toestel in de hand ligt is wat lastig, zeker met 2 flink vergelijkbare toestellen. Verschillen zijn vrij minimaal. 4G is beter (ligt wel aan je provider) op de G3, Qua formaat is de G3 iets kleiner en mogelijk lekkerder in de hand maar ligt weer aan je eigen handen. G3 heeft hogere resolutie, maar dit resulteert weer in iets mindere batterijduur. Back Camera is de G3 ietsjes beter, Front de OPO. Snelheid verwacht ik dat de OPO iets beter is vanwege de vrijwel stock android belevenis en opslag is verschillend aangezien de OPO 'maar' 64Gb heeft en de G3 uitbreidbaar is tot 128Gb. Terug naar mijn vraag, wat vind je zelf écht belangrijk, wat heb je nodig, wat zijn je verwachtingen, hoe gebruik je, je huidige toestel etc etc.

Strava & Untappd - Do not combine!

• MaxTheKing
Wat ik momenteel op mijn huidige toestel doe is af en toe een simpel fotootje maken, redelijk vaak films of series vanaf mijn NAS streamen, YouTube kijken, Social Media, Whatsapp en natuurlijk bellen.
Ook vind ik een lange batterijduur wel een must, omdat ik 5 dagen per week werk van 9 tot 6, en dan moet de telefoon het wel de hele dag volhouden. De schermresolutie maakt mij niet erg veel uit, 1080p vind ik zat voor een 5.5 inch scherm.