Signatures zijn voor boomers.
Die melding kreeg ik ook toen mijn sessie niet meer geldig was (omdat m'n externe IP was verandert) en via de link op die pagina wilde inloggen. Deed ik 't via de normale methode in 't menu, dan lukte 't wel.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dan heb je 3rd party cookies uitstaan waarschijnlijk 
Probeer het eens via de directe link: http://tweakblogs.net/log...3A%2F%2Ftweakblogs.net%2F
Probeer het eens via de directe link: http://tweakblogs.net/log...3A%2F%2Ftweakblogs.net%2F
Intentionally left blank
Welke optie in welk menu? Er staan rechtsboven alleen wat links naar andere secties van tweakers.Hero of Time schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:59:
Die melding kreeg ik ook toen mijn sessie niet meer geldig was (omdat m'n externe IP was verandert) en via de link op die pagina wilde inloggen. Deed ik 't via de normale methode in 't menu, dan lukte 't wel.
crisp schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:03:
En ja, ik blijk 3rd party cookies uit te hebben staan. Maar het is toch vreemd dat als ik gewoon mijn usernaam en wachtwoord invul het niet werkt? Dat moet toch gewoon de methode zijn om in te loggen, vooral als je 3rd party cookies uit hebt staan?
Ik was niet helemaal volledig zie ik, ik had 't op GoT, niet op Tweakblogs.Maasluip schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:19:
[...]
Welke optie in welk menu? Er staan rechtsboven alleen wat links naar andere secties van tweakers.
Nee dat is niet vreemd, zonder cookies kan je simpelweg niet inloggenMaasluip schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:19:
[...]
Maar het is toch vreemd dat als ik gewoon mijn usernaam en wachtwoord invul het niet werkt? Dat moet toch gewoon de methode zijn om in te loggen, vooral als je 3rd party cookies uit hebt staan?
Intentionally left blank
Hoe zit dat dan als je deze 'token ongeldig' melding krijgt op GoT? Wordt je geredirect naar https://secure.tweakers.net of een ander domein, voordat je weer naar GoT kan? En waarom zou 't normaal aanmelden dan wel werken? Ik heb in mijn situatie overigens ook 3rd party uit staan.
Sorry voor de semi-kaping, wilde nog een apart topic voor maken maar deze gaat over dezelfde melding (al is 't in een iets andere situatie).
Sorry voor de semi-kaping, wilde nog een apart topic voor maken maar deze gaat over dezelfde melding (al is 't in een iets andere situatie).
Geen redirect. Die melding komt direkt boven het invulveldje van de usernaam staan en je hebt dus gewoon geen mogelijkheid om in te loggen.
Ik denk dat het inlog formulier z'n data naar het tweakers.net domein stuurt (want daar vind de authenticatie plaats) en omdat 3rd party cookies uit staan, wordt er geen geldig response ontvangen, want de browser weigert die (komt van tweakers.net af, niet tweakblogs.net).
Het is een iframe waarin een pagina van tweakers.net wordt geladen. Als je daar een sessie hebt dan wordt er een tijdelijk token gegenereerd die wordt doorgegeven naar tweakblogs.net en die daarmee je Tnet sessiecookie ook op tweakblogs zet.
Intentionally left blank
Zat ik er niet ver naast.
Ik kan op dit moment niet inloggen bij Tweakblogs... zowel in Chrome als in Firefox (dev.) niet.
ik heb steeds de melding:
"Je bent nu ingelogd met je Tweakers account; klik hier om de pagina te verversen."
echter kan ik er 100x op drukken de pagina refreshed alleen maar...
(linkje direct werkt ook niet)
verder heb ik op Chrome geen ad-ons aan staan die dingen blokkeren (alleen Ghostery maar die heb ik op whitelist staan).
En FF Dev is helemaal kaal.
ps. Nieuw topic of hier onder verder gaan ?
"Je bent nu ingelogd met je Tweakers account; klik hier om de pagina te verversen."
verder heb ik op Chrome geen ad-ons aan staan die dingen blokkeren (alleen Ghostery maar die heb ik op whitelist staan).
Ik heb dit probleem momenteel ook. Zowel met Firefox als met mijn New Nintendo 3DS kan ik niet inloggen. De directe link werkt bij mij ook niet. Ook ik krijg de vermeldingxleeuwx schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:57:
Ik kan op dit moment niet inloggen bij Tweakblogs... zowel in Chrome als in Firefox (dev.) niet.
![]()
Waarbij klikken op "hier" niet werkt.
200 fish found!
Hm goed dit te lezen. Ik heb hier al een paar dagen op meerdere pc's dezelfde problemen. Ik dacht dat ik de enige was... Ook getest met Ghostery aan/uit, helpt niets. Bij mij weten heb ik andere settings in de browser goed staan en ongewijzigd.
Verder:
Zover ik zie heeft niet iedereen er last van omdat er nog wel enkele mensen recentelijk reageerden op tweakblogs.
Overigens klikken op "hier" resulteert in dat je op de homepage van Tweakblogs komt. Je bent dan inderdaad nog steeds niet ingelogd, maar normaal gesproken zou hij in eerste plaats sowieso al niet naar dat overzicht horen te gaan dacht ik.Zeehond schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:01:
[...]
Waarbij klikken op "hier" niet werkt.
Verder:
Dat resulteert in dat ik op Tweakers zelf uit kom en hij meldt dan dat ik al ben ingelogd... dat wisten we al.Via deze link kun je inloggen als je al geregistreerd bent.
Zover ik zie heeft niet iedereen er last van omdat er nog wel enkele mensen recentelijk reageerden op tweakblogs.
Dit ook geprobeert?crisp schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:03:
Intentionally left blank
Ook met die link lukt het mij niet.
Ah, ik kan het reproduceren zie ik. Ik ga even wat debuggen zodra ik achter mijn pc zit
Intentionally left blank
Bug gevonden, hij gebruikt het verkeerde domein voor de set-cookie... Nu nog een oplossing verzinnen
Intentionally left blank
Rustig aan hè, het is zondag
Intentionally left blank
Als het goed is zou het weer moeten werken
Intentionally left blank
Super ik kan weer reacties plaatsen op tweakblogs
200 fish found!
*bump*
Ik had weer exact hetzelfde probleem. Met crisp in "[Tweakblogs] Kan niet inloggen" kon ik wel inloggen, maar het loginschermpje in de tweakblogs gaf weer alleen "ongeldig token".
Ik had weer exact hetzelfde probleem. Met crisp in "[Tweakblogs] Kan niet inloggen" kon ik wel inloggen, maar het loginschermpje in de tweakblogs gaf weer alleen "ongeldig token".
Pagina: 1