Welke Videokaart past het best bij mijn systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• LostAccess
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-02 11:06
Hey ik ben opzoek naar een graphische kaart zoude jullie wat tips kunnen geven! Dit is mijn syteem:

Systeem specificaties
Processor

Intel(R) Core(TM)2 Quad CPUQ9300 @ 2.50GHz

Maximumsnelheid: 2,50 GHz
Sockets: 1
Kernen: 4
Logische processors: 4

Ram
Samsung 4x 2GB

Hardeschijf
Samsung 500GB 7200rpm

MOB
geen idee

Grafische kaart
Geven jullie is wat tips mijn bedrag is max 300 euro
Zou leuk zijn als ik GTA 5 op medium kan spelen en The Witcher 3

Alvast bedankt! :P

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:55
Voeding?

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-02 17:00
Dat, en mag ik je vragen om het CAA Beleid te bekijken? Welke videokaarten heb je zelf al gevonden?

Daarnaast is er ook nog het *Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen? topic welke je een stuk op weg moet helpen.

Als ik ten slotte jouw wensen (grafische kaart, max. €300) in de Tweakers.net Pricewatch gooi dan komt er ook al een lijst uit. Mogelijk dat deze een upgrade voor je voeding nodig hebben, en misschien dat ze dat niet nodig hebben. Om dat te kunnen zeggen moeten we toch echt wat meer van je systeem weten, zoals Ardjee ook al vraagt.

• Richardus27
  • Laatst online: 21-02 00:00

Richardus27

PC beunhaas extraordinaire!

Om je even op weg te helpen:
http://lmgtfy.com/?q=Q9300+gpu

• LostAccess
  • Laatst online: 19-02 11:06
Haha dank jullie wel allemaal eerste topic😓 volgende word beter! Ik zal is kijken tussen jullie tips😉

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:51
LostAccess schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:17:
Haha dank jullie wel allemaal eerste topic😓 volgende word beter! Ik zal is kijken tussen jullie tips😉
Je kunt gewoon je eerste post hier aanpassen ;)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je [ Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rLqPIsmVJ38UOpdvTLo01jNA/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Vervolgens verwachten we ook input van jouw kant. Wat heb je zelf al zoal gevonden? Op basis daarvan kan je vervolgens advies verwachten!

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.