Company of Heroes 2 zou ik willen proberen op mijn wat oudere/langzame laptop om te kijken of het een beetje draait. Nou zoek ik hier dus een demo of trial voor maar kan die niet vinden.
Alleen dit weekend was er een gratis trial maar tegen de tijd dat het geinstalleerd was had ik geen tijd meer om te spelen.
Nou kan ik als uiterste mogelijkheid de game illegaal gaan downloaden maar vind dit niet netjes uit principe, ik vind ook dat dit niet nodig zou moeten zijn.
Ook voor mijn iets snellere pc zou ik hem willen testen.
Ik vind het vreemd dat niet elke game een demo heeft of benchmark waarmee je kan zien of het een beetje zal draaien.
Laptop: AMD N830 3-core, 4 GB, Ati 5650 1 GB.
Willekeurige benchmarks draaien en dat dan proberen te vertalen vind ik ook wat lastig/onhandig.
Gewoon kopen vind ik ook niet fijn, ook al is het maar een paar euro.
Iemand een idee?
Alleen dit weekend was er een gratis trial maar tegen de tijd dat het geinstalleerd was had ik geen tijd meer om te spelen.
Nou kan ik als uiterste mogelijkheid de game illegaal gaan downloaden maar vind dit niet netjes uit principe, ik vind ook dat dit niet nodig zou moeten zijn.
Ook voor mijn iets snellere pc zou ik hem willen testen.
Ik vind het vreemd dat niet elke game een demo heeft of benchmark waarmee je kan zien of het een beetje zal draaien.
Laptop: AMD N830 3-core, 4 GB, Ati 5650 1 GB.
Willekeurige benchmarks draaien en dat dan proberen te vertalen vind ik ook wat lastig/onhandig.
Gewoon kopen vind ik ook niet fijn, ook al is het maar een paar euro.
Iemand een idee?