Ik zoek een?
iPhone killer
Wat is je budget?
Goedkoper dan de iPhone 6s bij release
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ben veel met social media bezig, muziek streamen, gamen en dat alles tegelijk. Ik zie mezelf als een heavy user.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn eisen zijn:
Maximaal 5"
Full HD scherm
De dag met een volle batterij halen met heavy use.
Android het liefst zo kaal mogelijk. (SAMSUNG ECHT GEEN OPTIE)
Verder zoek een telefoon die gewoon recentelijk is uitgekomen. Zit (nog) niet in het android wereldje dus heb geen flauw idee welke chip recentelijk is.
Als ik nog een "oude" telefoon zou overwegen zou dat de OneplusOne zijn, maar die vind ik gewoon echt te groot. Kan er maar niet aan wennen.
Android fanboys, dit is het moment waar jullie op gewacht hebben. Deze apple man (qua telefoons dan) is bereid zichzelf over te halen. In mijn ogen is een telefoon met mijn wensen gewoon niet te vinden. PROVE ME WRONG
Ook software gerelateerde zaken waar ik rekening mee moet houden met de overstap iOS-Android zijn gewenst. @mods, tenzij dit in een ander topic moet uiteraard.
iPhone killer
Wat is je budget?
Goedkoper dan de iPhone 6s bij release
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ben veel met social media bezig, muziek streamen, gamen en dat alles tegelijk. Ik zie mezelf als een heavy user.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn eisen zijn:
Maximaal 5"
Full HD scherm
De dag met een volle batterij halen met heavy use.
Android het liefst zo kaal mogelijk. (SAMSUNG ECHT GEEN OPTIE)
Verder zoek een telefoon die gewoon recentelijk is uitgekomen. Zit (nog) niet in het android wereldje dus heb geen flauw idee welke chip recentelijk is.
Als ik nog een "oude" telefoon zou overwegen zou dat de OneplusOne zijn, maar die vind ik gewoon echt te groot. Kan er maar niet aan wennen.
Android fanboys, dit is het moment waar jullie op gewacht hebben. Deze apple man (qua telefoons dan) is bereid zichzelf over te halen. In mijn ogen is een telefoon met mijn wensen gewoon niet te vinden. PROVE ME WRONG