2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Herkenbaar. Dit ook gehad met zelfde systeem. Bij mij was die overleden. De subs van HK staan hier helaas bekend om. Als er nog garantie opzit zou ik eens contact opnemen met HK of de winkel.
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Er zit geen garantie meer op. Wat kan ik nu doen gewoon een nieuwe kopen?
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb 5 volt gezet op een remote on conector (jackplug) hierdoor staat hij altijd aan en ik zet de subwoofer nu aan met de aan/uit knop op de achterkant misschien helpt dit.
de jack input heet volgens mij external trigger input of iets in die strekking
[ Voor 16% gewijzigd door solomo op 01-09-2015 09:59 . Reden: inputnaam ]
kan je dat iets meer toelichten door middel van plaatjes ofzo. Of hoe je dat snoertje hebt gemaakt.solomo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:54:
ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb 5 volt gezet op een remote on conector (jackplug) hierdoor staat hij altijd aan en ik zet de subwoofer nu aan met de aan/uit knop op de achterkant misschien helpt dit.
Een vriend van mij heet het PCB laten repareren kostte € 50,00.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zou eerst de bovenstaande optie proberen of dit voor jou weer leven in de sub brengt. repareren zou ik zelf niet laten doen. Persoonlijk zou ik dan andere Sub aanschaffen. Die van HK vond ik zelf meer een boem boem kast.
ik heb helaas zo geen plaatjes, maar ik heb de kabel gebruikt die bij de boxen geleverd was.Superdaantje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:49:
Zou eerst de bovenstaande optie proberen of dit voor jou weer leven in de sub brengt. repareren zou ik zelf niet laten doen. Persoonlijk zou ik dan andere Sub aanschaffen. Die van HK vond ik zelf meer een boem boem kast.
De kabel heeft aan 2 kanten een jackplug met 2 contacten en aan de kabelkant heb ik +5v gezet en op de punt de -. als voeding had ik een powered usbhub gebruikt omdat ik zo niets anders had liggen.
Dit geheel heb ik op de subwoofer aangesloten op de "ext trigger input 3-30v ac/dc" en de schakelaar die er naast zit ingesteld op auto
Het komt er op neer dat er op die input 3 tot 30 volt word aangeboden die volgens mij een relais schakeld en de boel aan zet
uit een handleiding:
ik hoop dat ik ondanks een gebrek aan plaatjes toch een beetje heb kunnen helpen.External Trigger Input connector:
Use the supplied trigger cable to connect the External
Trigger Input connector to the trigger output of another compatible component. Whenever
the subwoofer detects a trigger signal between 3V and 30V (AC or DC), its amplifier will
turn on. The amplifier will turn off after the trigger signal ceases, even when the Power
On Mode switch is in the “Auto” position.
Salomo zelf gebruik ik deze sub al jaren niet meer. Wij hebben deze gehad en hebben dit probleem meermaals gehad. Zelf keer gerepareerd binnen garantie en na de garantie periode weer zelfde probleem deze toen niet meer laten repareren en toch besloten om betere sub aan te schaffen. Toen een B&W sub en tegenwoordig staat er een SVS sub.
Wellicht dat maartentmm er wat aan heeft. Hij is de gene die het probleem ervaart.
Wellicht dat maartentmm er wat aan heeft. Hij is de gene die het probleem ervaart.
Pagina: 1