Toon posts:

Ik heb nog geen windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Zoals de titel doet vermoeden heb ik steeds geen gekregen dat de nieuwe versie van Windows geinstalleerd kan worden, terwijl in Nederland wel beschikbaar is.

Ik had de nieuwe versie wel gereserveerd.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Als ik mij niet vergis, is het uitrollen nog steeds in gang. Tevens krijg je pas de melding als Windows 10 is gedownload. Dus een internetverbinding heeft even de kans moeten hebben om W10 binnen te trekken.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-10 16:57
Je kan de upgrade ook forceren door de originele ISO van Microsoft te gebruiken om te upgraden. *knip*.

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 31-08-2015 19:45 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
In dit topic wordt uitgelegd dat je via deze site een ISO kunt downloaden. Daarmee kun je direct aan de slag, en hoef je niet te wachten totdat hij automatisch binnenkomt.

Edit: Zie net dat iemand me al voor was.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 31-08-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 07:16

MsG

Forumzwerver

Als je hem wil forceren kan je het ook met dit tooltje doen: http://windows.microsoft....dia-creation-tool-install

Werkt perfect en je kan instellen hoe je wil upgraden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je alle updates installeren inclusief de optionele, als je wil upgraden, dan komt de melding en krijg je al snel bericht.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 19:36 ]

Pagina: 1