Hai,
Ik ben van plan een nieuwe gaming pc te bouwen aangezien mijn (overigens goede) laptop niet meer voldoet aan de huidige benodigde specificaties. Na wat rond te pluizen is dit mijn lijstje geworden (dit is de eerste keer dat ik een PC daadwerkelijk ga bouwen, natuurlijk wel met een hobbyist erbij
)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p op maximale settings en af en toe editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs moet rond de 900,- liggen. In mijn lijstje ben ik hier al iets overheen gegaan. Ik moet ook nog toetsenbord en monitor aanschaffen (hier nog tips voor?)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope! Alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor gamen natuurlijk een semi goede processor en beest van een videokaart, maar voor editzaakjes dus weer een goede processor. Hier een beetje een mix van, een bang-for-buck dus!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, in het verleden al goede ervaring mee gehad en nog nooit iets van kapot gegaan!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet niet klinken als een stofzuiger natuurlijk, het blijft op mijn bureau staan. Verder moet het niet fel-roze worden
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat ik met dit lijstje MOET overklokken voor de games van vandaag, maar misschien in de toekomst wel handig, dit weet ik dus niet.
Wat verwacht je van ons?
Een zo goed mogelijke PC voorstellen voor dit (redelijk gelimiteerde) budget!
Fijne middag nog!
Ik ben van plan een nieuwe gaming pc te bouwen aangezien mijn (overigens goede) laptop niet meer voldoet aan de huidige benodigde specificaties. Na wat rond te pluizen is dit mijn lijstje geworden (dit is de eerste keer dat ik een PC daadwerkelijk ga bouwen, natuurlijk wel met een hobbyist erbij
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 201,01 | € 201,01 |
| 1 | Asus H81-Gamer | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 352,95 | € 352,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 43,57 | € 43,57 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 916,84 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p op maximale settings en af en toe editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs moet rond de 900,- liggen. In mijn lijstje ben ik hier al iets overheen gegaan. Ik moet ook nog toetsenbord en monitor aanschaffen (hier nog tips voor?)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope! Alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor gamen natuurlijk een semi goede processor en beest van een videokaart, maar voor editzaakjes dus weer een goede processor. Hier een beetje een mix van, een bang-for-buck dus!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, in het verleden al goede ervaring mee gehad en nog nooit iets van kapot gegaan!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet niet klinken als een stofzuiger natuurlijk, het blijft op mijn bureau staan. Verder moet het niet fel-roze worden
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat ik met dit lijstje MOET overklokken voor de games van vandaag, maar misschien in de toekomst wel handig, dit weet ik dus niet.
Wat verwacht je van ons?
Een zo goed mogelijke PC voorstellen voor dit (redelijk gelimiteerde) budget!
Fijne middag nog!