Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, bij voorkeur max. instellingen (misschien ook binnenkort de overstap maken naar een 4k monitor)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zie lijstje, dat is ongeveer de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung Evo SSD 250 GB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is erg belangrijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
• De laatste keer dat ik zelf een PC in elkaar heb gesleuteld is even geleden
Maar ik ben er nog wel een klein beetje thuis in. Ik hoor graag of ik hele gekke over-the-top dingen heb geselecteerd. Dat is waarschijnlijk wel het geval bij het geheugen. (het enige waar ik eigenlijk geen concessie op wil doen is de Titan X
).
• Verder ben ik niet meer zo thuis in de voedingsbenodigdheden voor de GFX'en van tegenwoordig, dus ik hem nu maar even een Corsair met veel/stabiel vermogen gepakt en met veel goede reviews op deze site.
• Verder is de vraag dus eigenlijk of dit allemaal lekker samenhangt zo.
• Eigenlijk zou ik ook nog een wat meer Flashy kast willen, maar ik heb daar ook niet gelijk 300 euro voor over. Wel heb ik de voorkeur aan een grote kast, met zeer goede koeling (en die stil is). Mocht iemand hier een top voor hebben, dan graag. Maar deze ga ik sowieso zelf nog even Googlen.
• Vergeet ik verder nog wat?
Gamen, bij voorkeur max. instellingen (misschien ook binnenkort de overstap maken naar een 4k monitor)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zie lijstje, dat is ongeveer de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung Evo SSD 250 GB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is erg belangrijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
• De laatste keer dat ik zelf een PC in elkaar heb gesleuteld is even geleden
• Verder ben ik niet meer zo thuis in de voedingsbenodigdheden voor de GFX'en van tegenwoordig, dus ik hem nu maar even een Corsair met veel/stabiel vermogen gepakt en met veel goede reviews op deze site.
• Verder is de vraag dus eigenlijk of dit allemaal lekker samenhangt zo.
• Eigenlijk zou ik ook nog een wat meer Flashy kast willen, maar ik heb daar ook niet gelijk 300 euro voor over. Wel heb ik de voorkeur aan een grote kast, met zeer goede koeling (en die stil is). Mocht iemand hier een top voor hebben, dan graag. Maar deze ga ik sowieso zelf nog even Googlen.
• Vergeet ik verder nog wat?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5930K Boxed | € 594,65 | € 594,65 |
| 1 | Asus X99-A | € 242,50 | € 242,50 |
| 1 | Asus GeForce GTX Titan X | € 1.044,- | € 1.044,- |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 104,50 | € 104,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4A2400C14 | € 228,- | € 228,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 13,42 | € 13,42 |
| 1 | Corsair AX860 | € 186,95 | € 186,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.670,97 | |
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W