Toon posts:

[IDEE] TweakSpeak?

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen: Ik heb pas een account aangemaakt op Tweakers, heb het forum even doorgekeken en dit lijkt mij de juiste plek om dit topic te plaatsen. Mocht het zijn dat ik dit topic fout geplaatst heb, mijn excuus!

Hi, Mijn idee is eigenlijk vrij simpel. Ik denk dat de meesten van jullie ooit wel van het (VoIP) programma Teamspeak hebben gehoord. Zelf zit ik in een aantal Gaming-Community's waar Teamspeak niet alleen functioneel is voor het spelen van een spelletje, maar ook voor het leren kennen van nieuwe mensen, en het gezellig praten over onderwerpen die de groep interessant vindt.

Mijn vraag is: Zijn er Tweakers die het een leuk idee lijkt om iets als dit op te starten, eventueel meteen voor het spelen van een spelletje, of gewoon gezellig kletsen. Zelf bezit ik over een dedicated server dus hosting wordt geen probleem ^^.

Nu weet ik niet of er in het verleden al iets vergelijkbaars is geweest, of er gewoon geen behoefte aan is, maarja... Nee heb je, ja kun je krijgen. Toch? :)

Laat even in een reactie weten wat je van het idee zou vinden, of het haalbaar lijkt en of je er zelf nog iets aan toe zou willen voegen.

Groetjes, Twek :)

(Mensen die niet weten wat teamspeak is: http://www.teamspeak.com/ )

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Welkom op GoT. Werving is niet de bedoeling op dit forum, zoals ook te lezen is in de FAQ.

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 31-08-2015 15:13 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.