Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

laptop 500 euro (zelf ssd inbouwen)

Pagina: 1
Acties:

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-10 04:40
ik ben op zoek naar een laptop voor mijn zusje die hem wil gaan gebruiken voor school en thuis. omdat dit lage eisen zijn en ze nog een aardig budget heeft volgens mij leek het mij leuk om er een ssd zelf in te zetten voor net even dat extra beetje snelheid. hierbij mijn vragen lijst.

Wat ga je met je laptop doen?
de laptop word alleen voor internet en office producten gebruikt.

Wat is je budget?
500 euro MAX

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop word dagelijks meegenomen naar school. (trein en fiets)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb voor de laptop totaal geen voorkeuren. voor de ssd heb ik goede ervaringen met crucial schijven.

ik heb zelf het volgende gevonden:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus R556LA-DM750H€ 489,-€ 489,-
1Crucial BX100 120GB€ 61,95€ 61,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 550,95

met deze lijst hoop ik mijn zusje over haar budget te krijgen.
mijn vraag is of dit een goede combo is of dat ik beter af ben met een andere laptop? en of deze ssd wel in deze laptop past.

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04:08

deepvreezo

Redacteur
Die laptop lijkt slecht verkrijgbaar, bij de eerste paar webshops in de pricewatch was er zo te zien geen voorraad meer. Ik zou voor de Lenovo Ideapad Z50-70 gaan, zoals aanbevolen in de bbg. Die komt qua specificaties bijna overeen, maar is veertig euro goedkoper. Twintig van die uitgespaarde euro's zou ik gebruiken om de BX100 250gb-uitvoering te kopen, want 120gb is zo vol.

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Knip, zie d22wth in "Budget 13 inch studielaptop".

[ Voor 116% gewijzigd door br00ky op 01-09-2015 17:19 ]

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
Een R556LA laatst zelf ook geupgrade met een BX100, dit heeft bij mij erg veel onnodige tijd gekost, omdat de BX100 Drivers niet standaard worden herkend in deze laptop, daarnaast is er wel een tweede aansluiting, alleen moet je dan een HDD caddy bij kopen ( http://hddcaddy.com/nl/as...sus-r556la-hdd-caddy.html )

Mocht je alsnog voor de BX100 gaan, bereid je dan voor dat je wel even bezig kan zijn voordat het systeem wilt installeren.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:06
Azerion schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:56:
Een R556LA laatst zelf ook geupgrade met een BX100, dit heeft bij mij erg veel onnodige tijd gekost, omdat de BX100 Drivers niet standaard worden herkend in deze laptop, daarnaast is er wel een tweede aansluiting, alleen moet je dan een HDD caddy bij kopen ( http://hddcaddy.com/nl/as...sus-r556la-hdd-caddy.html )

Mocht je alsnog voor de BX100 gaan, bereid je dan voor dat je wel even bezig kan zijn voordat het systeem wilt installeren.
Handig om te vermelden hoe je dit hebt opgelost. Drivers gevonden op internet?

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
Dattack schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:39:
[...]

Handig om te vermelden hoe je dit hebt opgelost. Drivers gevonden op internet?
Als ik het precies zou weten.... Ik heb zoveel geprobeerd dat ik nadat het werkte niet meer wou uitzoeken wat nou precies de wijziging was waardoor het werkte.

Drivers heb ik thuis op mijn PC staan, weet niet precies welke het zijn, deze heb ik doorgestuurd gekregen van een vriend, maar zelfs met deze drivers kreeg ik Windows 7/8.1/10 niet geΓ―nstalleerd, uiteindelijk 8 erop gekregen en dat geupgrade naar 8.1 en vervolgens naar 10.

Als TS problemen krijgt bij de installatie kan ik hem wel de stappen vertellen die ik op het laatst heb genomen waarna het werkte, echter weet ik simpelweg niet of deze allemaal noodzakelijk waren.

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-10 04:40
ik ben na wat nadenken gekomen tot de conclusie dat een lenova ideapad z50-70 van de reactie van deepvreezo een goede mogelijkheid is. deze heb ik op internet gezien is makkelijk de hdd te vervangen. verder gezien het probleem
Azerion schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:56:
heb ik zelf wat ervaring met het vervangen van een hdd voor een ssd en ben ik zelf maar 1 keer zo'n probleem tegen gekomen en dat had ik opgelost met een bios update.

graag hoor ik van jullie want ieder inzicht kan helpen.
Pagina: 1