Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Feedback op acties

Pagina: 1
Acties:

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Ik zou het heel fijn vinden zodra er een winnaar is in een actie dat er een update in het artikel komt. Waarin staat: "De actie is afgelopen en de winnaar heeft inmiddels bericht gehad." Of iets dergelijks.

Nu blijf je een beetje gissen of de actie nu afgelopen is, of je mogelijk nog een mailtje krijgt....

Bijvoorbeeld de LG actie deze inmiddels 6 dagen geleden afgelopen, ik heb geen reactie gehad dus waarschijnlijk heb ik niet gewonnen.... Of jullie zijn heel laat met mailen? En maak ik nog steeds een kans?

Wild idee
Mail ook de verliezers voor een extra marketing momentje ?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Eens.

Actie is ondertussen al afgelopen (einde van de 23e augustus al) en de 25e augustus werd de winnaar bekend gemaakt. Ik heb echter geen mail gehad dat ik gewonnen heb! Is er iets mis gegaan, Tweakers? Flauw, I know. :P

Even serieus: een update met goede antwoord en dat de winnaar gecontacteerd is zou leuk zijn. Ondanks dat het antwoord vrij duidelijk zou moeten zijn als je de bron er op na sloeg. Winnaar hoeft om privacy redenen e.d. uiteraard niet bekend gemaakt te worden.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!