Toon posts:

ventilator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een extra ventilator in m'n comp gepl.
m'n mobo asus a7v heeft een montoring, doch
hij ziet de extra fan niet, maar hij draait wel maar kan de snelheid niet regelen.
wie weet er raad op

Verwijderd

Waarom wil je de snelheid regelen? een 8x8 draait zowiezo niet zo snel...

Verwijderd

Hoeveel draadjes zitten er aan je fan?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Voor zover ik weet kan je met je mobo de snelheid niet regelen. Je kunt alleen uitlezen hoe snel je fan draait.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

net als wat sunstorm zegt waarom wil je het regelen?

Verwijderd

heeft die fan wel een retoursignaal (een tacho)?
ik zou trouwens ook nt weten of een A7V een extra fan kan regelen, die van de cpu iig wel!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Je kan idd de snelheid niet regelen met je mobo. Ook zou ik em niet te zwaar belasten met extra fans, dat kan nooit goed gaan. En een paar molexen heb je altijd wel over dacht ik zo. maak/koop er een mooie fanbus bij en dan kan je je snelheid ook nog regelen.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op dinsdag 19 juni 2001 00:29 schreef E-Vix het volgende:
Voor zover ik weet kan je met je mobo de snelheid niet regelen. Je kunt alleen uitlezen hoe snel je fan draait.
alleen als hij 3 draadjes heeft... 2 voor de stroom en 1tje voor het toerental (deze is vaak geel en vaak niet aanwezig)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> DOC

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 12:34 schreef HaaZie het volgende:

[..]

alleen als hij 3 draadjes heeft... 2 voor de stroom en 1tje voor het toerental (deze is vaak geel en vaak niet aanwezig)
Huh? Dus ik kan m'n toerental regelen zonder die 7v-trucjes enzo? Please tell me waar ik die software kan downloaden!

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 20:16

Potatoman

koniwa

Op woensdag 20 juni 2001 00:26 schreef crasher het volgende:

[..]

Huh? Dus ik kan m'n toerental regelen zonder die 7v-trucjes enzo? Please tell me waar ik die software kan downloaden!
Reken er maar niet op, voor zover ik weet kan het moederbord alleen het toerental aflezen, om het te veranderen zou het voltage ook moeten veranderen, en de voltages van de fanconnector op het mobo kan je niet veranderen.

The cyclographing developer

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op dinsdag 19 juni 2001 12:34 schreef HaaZie het volgende:

[..]

dat slaat dus op het meten van het toerental, niet op het regelen van het toerental.. jammergenoeg...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:56
je kan die zooi wel regelen met software probeer maar s CPUCOOL kan je t wel meer regelen
althans ikke wel
dacht eerst dat m'n fan stuk was maar ik had m'n fan uitgezet in cpucool |:(

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op woensdag 20 juni 2001 16:21 schreef therobber het volgende:
je kan die zooi wel regelen met software probeer maar s CPUCOOL kan je t wel meer regelen
althans ikke wel
dacht eerst dat m'n fan stuk was maar ik had m'n fan uitgezet in cpucool |:(
Uitzetten Ok maar regelen vergeet het maar. enkel kun jet het toerental uitlezen

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Pagina: 1