Nieuwe oplader laadt niet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdw89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10-2022
Beste Tweakers,

Ik heb vandaag na ruim een maand eindelijk een nieuwe oplader voor mn mac gekocht, maar deze laadt niet op. Mn macbook hangt nu al een tijdje aan het stroom, maar niets wijst erop dat hij daadwerkelijk oplaadt. Het lampje brand niet. Hij zal wel helemaal leeg zijn na zo'n lange tijd, maar inmiddels ligt hij al meer dan een half uur aan het stroom denk ik.

Wat kan ik doen?

Mbg.

Jurrien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 23:05
Terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdw89
Heb de oplader via de website aangeschaft. Is er niks wat ik thuis kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel een originele lader? Geen idee hoelang het duurt met absoluut lege accu voordat je weer leven krijgt in de laptop, mijn HP moest eerst 2 uur aan het stroom voor er weer een teken van leven was.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvdw89 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:27:
Heb de oplader via de website aangeschaft. Is er niks wat ik thuis kan proberen?
kabels nakijken, zit alles goed aangesloten.

Is de oplader wel kapot, en niet je macbook? Andere macbook proberen met de lader. Enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
jvdw89 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:27:
Weet je zeker dat je oude lader wel kapot is? Misschien heeft het te maken met de aansluiting die stuk is ipv de laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdw89
Het was echt de oplader, die lag helemaal door midden. Stel dat het toch de aansluiting is, hoeveel gaat het me dan ongeveer kosten?

PS: het is een originele lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
jvdw89 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:43:
Het was echt de oplader, die lag helemaal door midden. Stel dat het toch de aansluiting is, hoeveel gaat het me dan ongeveer kosten?

Ik zou dit nog even proberen voor de zekerheid: https://support.apple.com/en-us/HT201295.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvdw89 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:43:

Dat is zo niet te zeggen, hangt van model af en wat het probleem is, want het kan ook je moederbord zijn.

Controleer eerst maar eens op een andere macbook of je oplader kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:48
Probeer anders ook nog een SMC reset https://support.apple.com/en-us/HT201295

Hm.. Nu ik de link zie, het zelfde dus als wat Volkan zegt

[ Voor 28% gewijzigd door Pendora op 31-08-2015 14:39 ]

Pagina: 1