SEO-tools: wat werkt er wel voor NL?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 15:20
Als je je bezig houdt met SEO voor Engelstalige sites dan is er geen gebrek aan goeie tools voor het vinden van keywords, competitor analysis etc. Echter, voor mijn NL-projecten heb ik toch wat problemen.

Voorbeeld:
SEMrush heeft erg weinig data beschikbaar op toch wel vrij populaire keywords. Ook heeft het geen info op enkel NL-blogs die ik beheer, waar toch een mooi bezoekersaantal en goede rankings in de SEPRs aan vast zitten.

Ik heb MOZ tools nog niet geprobeerd, want vind de $99/maand wat prijzig, en vraag me af of daar wel goede NL-data te halen valt. Of zijn er andere tools die voor de NL-markt goed werken?

Ik houd me aanbevolen voor suggesties. Bij voorbaat dank! :)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

SEOQuake plugin voor Chrome. Gratis, en werkt als een malle! :D

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:18

André

Analytics dude

Ik zou dan kijken naar Searchmetrics, ook niet gratis, maar geeft voor veel sites prima informatie. En met een gratis login kun je wel de totalen alvast zien zodat je een beeld hebt wat de tool nu al over je weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 15:20
Dank! SEOquake had ik al, voor Firefox welliswaar. Ik vind het irritant dat er zoveel reclame wordt bijgepropt. Na een paar zoekopdrachten in Google met SEOquake aan krijg ik ook een CAPTCHA voorgeschoteld, geeft aan dat Google het niet zo leuk vindt allemaal denk ik dan.

Ik ben niet te beroerd te betalen voor een goede tool, ik vind een maandelijks bedrag prima, maar $99 wat veel van het goede. Ik ga Searchmetrics eens proberen.

Bekabelde WIFI