Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies rond hardeschijven studielaptop

Pagina: 1
Acties:

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:43
Hallo mensen,

Ik ben van plan om een UX305 aan te schaffen. In de eerste plaats voor mijn nieuwe studie, maar er is een kans dat hij mijn desktop volledig gaat vervangen, en in ieder geval zal ik hem in weekenden bij mijn ouders thuis gebruiken voor series, films en eventueel League of Legends.
Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn rond een 128GB SSD? Ik ben namelijk gewend om naast een SSD een 3TB HDD er naast te hebben.
Nu kan ik deze natuurlijk wel extern meenemen, maar dan zijn de grote voordelen van het gewicht en de dikte ook gelijk een stuk minder waard, of niet?

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:06
128GB als enige opslag klinkt erg krap. Zelfs een 250GB vind ik zelf al erg minimalistisch in een laptop, zeker als je series en films in HD kwaliteit er op zet. Dan ben je toch zo 10GB per film en 1GB per aflevering van een serie kwijt. Dan gaat het hard met de gigabytes.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:43
Vraagje er bij, heeft iemand enig idee of de UX305LA lijn nog in productie is? Of kan ik niet verwachten dat deze weer verkocht gaat worden binnenkort?