Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan Google Docs documenten niet bewerken met Chrome

Pagina: 1
Acties:

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 19:04
Kan sinds een paar dagen Google Docs documenten niet bewerken met Chrome via Windows 10. Ik weet niet of het aan de combi Windows 10 en Chrome ligt maar via Edge lukt dit wel.
Iemand enige tips over hoe of wat?

• druup
Ben ik de enige met dit probleem?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:45
Lukt hier wel gewoon hoor, Windows 10 met Chrome. Is het niet iets simpels als niet ingelogd zijn oid waardoor je wel view-recht hebt maar niet om te bewerken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De juiste rechten op het document hebben helpt inderdaad.

Check ook of er niet een of andere content blocker in de weg zit. Heb je iets van een adblocker oid? Schakel die dan uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• druup
Nee ben gewoon ingelogd, snap er niks van zeker omdat het in de Windows browser Edge wel werkt :-(

• druup
Ondanks dat ik ingelogd ben in Google blijkt dat docs niet kan connecten. In mijn Kaspersky is Chrome gewoon trusted...
??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eerder gaf je aan dat je docs niet kon bewerken, nu zeg je dat je geen verbinding kunt maken. Het lijkt me goed als je de concrete foutmeldingen etc. geeft.
In mijn Kaspersky is Chrome gewoon trusted...
Dat was mijn vraag / suggestie niet. Het gaat er niet om of de applicatie mag starten, maar of er bijv. Javascripts worden geblokkeerd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• druup
Foutmelding is nog steeds zo, ik kan mijn documenten wel openen maar niet bewerken. Toetsaanslagen worden niet geregistreerd. Natuurlijk kan ik de chrome applicatie starten ik heb in kaspersky gezocht of er misschien een extensie van chrome geblokt wordt.
Hoe kan ik checken of er javascripts geblokkeerd worden?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het gaat er ook niet perse om of Kaspersky Chrome of een extensie daarvan blokkeert. Het kan zijn dat zo'n extensie ervoor zorgt dat je bepaalde dingen niet meer kunt laden of doen. Als voorbeeld: met een add-blocker kan je nog wel de video's op RTL XL bekijken, maar alleen in zwart-wit. Het kan dus zijn dat jouw docs iets nodig hebben wat door een extensie in Chrome wordt geblokkeerd. Wanneer je die zelfde (of een soortgelijke) extensie niet gebruikt in Edge (of IE / Safari / Opera / Firefox) kan het dus zijn dat het in je andere browser(s) wel werkt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1