Startopia, niemand?

Pagina: 1
Acties:

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Het valt me op dat er nog niemand over Startopia begonnen is terwijl dit toch een erg interessant (ok, en vaag) spel is.

Het is een soort Sim Spacestation met allemaal gestoorde aliens die langs komen om zich te laten vermaken op jou spacestation. Ik heb tot nu toe 2 missies gespeeld en ik denk dat ik hem zelfs origineel ga kopen.

Het precieze doel van het spel is me nog beetje onduidelijk maar dat komt mede omdat het spel op zich ook erg vaag is. Gelukkig valt er veel te lachen tijdens het spelen :)

Echt een aanrader voor liefhebbers van god/sim/management games.

Verwijderd

Ik heb het ff gespeeld (k bleef steken bij tutorial 4) maar was me te vaag en ik moest ergens naar toe dus nog geen tijd om alles een rustig te bekijken/spelen.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Mja, tijdens de tutorial zat ik ook zo van 'WTF !?' maar wanneer je het eenmaal een beetje doorhebt is het erg verslavend.

Verwijderd

ik heb Startopia ook gespeeld maar ik had er meer van verwacht. En het was pokke traag.dus ik speel het niet meer en ik wacht niet meer op het spel .Het is een soficieerdeversie van simcity wat ik toch niet graag speelde.

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Ben er momenteel mee bezig, maar weet niet hoe het af moet opruimen.
Het wordt zo'n enorme puinzooi aan afval.

Iemand ff ideetje ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Om dat afval op te ruimen moet je of litterbins hebben of een recycler....
voor die recycler meot je een paar targs d8 ik inhuren.......
je moet ook de prioriteiten van je bouweertjes een beetje veranderen zodat ze wat meer afval gaan ruimen :)

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
Groulien Salt Hogs heb je nodig voor het afval :)

Heb missies uitgespeeld, geen zin meer om sandbox of multiplayer te doen. Vond het spel wel leuk maar ben er na de missies wel op uitgekeken.

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Dat level kon je die bots niet gebruiken. En moest je dus geen store enzo kopen.

Zit nu ff vast in ander level. 3 denk ik.
Waar je iets van 100.000 pieken aan stuff moet hebben. Ik zit nu al bijna aan de 200.000, maar wanneer is die missie dan afgelopen ?

Verder vind ik het best wel een geinig spelletje. :)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Pagina: 1