Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ASUS Laptop max budget 1000,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een nette zilver of brushed/geborstelde laptop van het merk ASUS>
Ik zal de laptop voor zakelijk/games gebruiken.

Dit is wat ik gevonden heb, echter nauwelijks 5GHz..
http://tweakers.net/price...;443226;447145/categorie/

Mijn wensen en specificaties:

Beeldschermformaat: 15.6 inch
Resolutie: Het moet een IPS scherm hebben. Res, maakt niet uit.
RAM: Minimaal 8GB.
Videokaart: Maakt niet uit, zolang het maar 2GB RAM heeft.

Bijzonderheden: Laptop moet 5 GHz netwerk kunnen vinden. Meeste ASUS hebben dat niet.
Extra's: Verlichtend toetsenbord. (niet verplicht).

Dank jullie wel!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 17:05 . Reden: Niemand reageerde.... ]

Verwijderd

Topicstarter
Blijft moeilijk.

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 10:50

aercaen

Proud framerate whore

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:33:
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een nette zilver of brushed/geborstelde laptop van het merk ASUS>
Ik zal de laptop voor zakelijk/games gebruiken.

Mijn wensen en specificaties:

Beeldschermformaat: 15.6 inch
Resolutie: Het moet een IPS scherm hebben. Res, maakt niet uit.
RAM: Minimaal 8GB.
Videokaart: Maakt niet uit, zolang het maar 2GB RAM heeft.

Bijzonderheden: Laptop moet 5 GHz netwerk kunnen vinden. Meeste ASUS hebben dat niet.
Extra's: Verlichtend toetsenbord. (niet verplicht).

Dank jullie wel!
Ik heb het gevoel dat je zelf al meerdere laptops hebt gevonden die aan je eisen voldoen maar geen 5 GHz ondersteunen.

Ik zou persoonlijk gewoon één van die laptops kopen en hem dan upgraden door er een Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth voor te kopen.
Dan heb je een laptop welke aan al je eisen voldoed.

P.S. Het zou handig zijn als je ook zou toevoegen welke laptops je zelf al hebt gevonden. Dit is zelf verplicht bij het maken van een thread in dit subforum -> LAA beleid

• LevKovacs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:39
Wat dacht je van deze laptops?

(Deze had je overigens ook zelf kunnen vinden wanneer je al je eisen in Pricewatch invult)

Verwijderd

Topicstarter
aercaen schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:55:
[...]

Ik heb het gevoel dat je zelf al meerdere laptops hebt gevonden die aan je eisen voldoen maar geen 5 GHz ondersteunen.

Ik zou persoonlijk gewoon één van die laptops kopen en hem dan upgraden door er een Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth voor te kopen.
Dan heb je een laptop welke aan al je eisen voldoed.

P.S. Het zou handig zijn als je ook zou toevoegen welke laptops je zelf al hebt gevonden. Dit is zelf verplicht bij het maken van een thread in dit subforum -> LAA beleid
Inderdaad, ik volg ook de Tweakers Pricewatch, maar zag alleen maar op 1 laptop 5GHz, kloppen de gegevens wel hier?

Dank je, even kijken.

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 10:50

aercaen

Proud framerate whore

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:04:
[...]

Inderdaad, ik volg ook de Tweakers Pricewatch, maar zag alleen maar op 1 laptop 5GHz, kloppen de gegevens wel hier?

Dank je, even kijken.
Ik denk dat die gegevens wel kloppen, het is vrij gekend (toch toen ik even één wou kopen een half jaartje geleden) dat ASUS hun laptops levert met slechte netwerkkaarten. Maar zoals ik al zei kan je best gewoon een nieuw netwerkkaartje kopen voor 40 euro en dan is dat probleem ook opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Promilius schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:00:
Wat dacht je van deze laptops?

(Deze had je overigens ook zelf kunnen vinden wanneer je al je eisen in Pricewatch invult)
Dank voor je reactie.
Ik heb dus 1 door het hoofd gezien.

Want is er ook iets van dit model. Zie foto.
Vind de behuizing onderkant niet zo 'premium' overkomen. Als ik toch all 1000,- ga betalen..

Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.net/uploads/tx_nbc2/asusN550JK_4.jpg

Verwijderd

Topicstarter
aercaen schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:07:
[...]

Ik denk dat die gegevens wel kloppen, het is vrij gekend (toch toen ik even één wou kopen een half jaartje geleden) dat ASUS hun laptops levert met slechte netwerkkaarten. Maar zoals ik al zei kan je best gewoon een nieuw netwerkkaartje kopen voor 40 euro en dan is dat probleem ook opgelost.
Dat kan niet even altijd las ik hier op een forum van 2014.
Je moet ook geluk hebben dat ASUS dat niet 'whitlist' dat andere netwerkkaarten..

Verwijderd

Topicstarter
Verbaast mij eerlijk gezegd, waarom dat schermen met touchscreen zijn.

• asneep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-06 23:58
Wat is eigenlijk het voordeel van een 5ghz wifikaart? Of is het alleen sneller

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
asneep schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:05:
Wat is eigenlijk het voordeel van een 5ghz wifikaart? Of is het alleen sneller
5ghz bied je de theoretische snelheid van 800mbit+ momenteel over AC, ik trek zelf thuis met mijn AC router 300Mbit door de lucht, met 2,4ghz (uiteraard komt dit ook door mijn config) is de theoretische snelheid maar 54Mbit en haal ik als ik geluk heb 20Mbit.

Mocht je dus gegevens wegschrijven via de wifi naar een NAS of dingen willen downloaden, dan is een 5Ghz kaart wel redelijk gewenst :)

5Ghz is overigens wel storings gevoeliger en komt het moeilijker door muren heen.

[ Voor 6% gewijzigd door Azerion op 03-09-2015 09:30 ]

Pagina: 1