Toon posts:

Opzoek naar een nieuwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart omdat mijn huidige de meeste spellen niet meer ondersteund die ik wil spelen

Wat is je budget?
Ik wil rond de 150€ uitgeven

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

CPU: AMD Phenom II x4 965 3,7Ghz
RAM: 8GB DDR3
Moederbord: Asus M5A97
HDD/SDD: 1 HDD van 1TB & 1 SSD van 128GB
Voeding: OCZ500MXSP

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:55
Voeding?

Verwijderd

Topicstarter
Tja.. is er een snelle manier om daar achter te komen? of moet je gewoon je computer kast openmaken?

• Ardjee
yup: geef dan ook het model, typenummer,etcetc. Dus niet alleen komen met de opmerking "het is een 300 watt voeding" want daar kunnen we helaas ook niets mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ardjee schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:57:
yup: geef dan ook het model, typenummer,etcetc. Dus niet alleen komen met de opmerking "het is een 300 watt voeding" want daar kunnen we helaas ook niets mee.
Ok ik zal op avontuur.

• Ardjee
ok. Qua voeding zit het allemaal wel redelijk in orde. Als gpu met een prima prijs/prestatie kan ik je de pricewatch: Club 3D Radeon R9 270 royalQueen aanraden als je voor een AMD kaart gaat. Wil je persee Nvidia dan is de pricewatch: Gigabyte GV-N950OC-2GD misschien nog wel een optie.

Verwijderd

Topicstarter
Ardjee schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:21:
ok. Qua voeding zit het allemaal wel redelijk in orde. Als gpu met een prima prijs/prestatie kan ik je de pricewatch: Club 3D Radeon R9 270 royalQueen aanraden als je voor een AMD kaart gaat. Wil je persee Nvidia dan is de pricewatch: Gigabyte GV-N950OC-2GD misschien nog wel een optie.
Op het moment heb ik de AMD Radeon HD 6850, als ik een van de deze videokaarten ga halen zal ik dan een grote prestatie boost krijgen?

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:18

Fanta

FordPerformance™️

Een paar jaar geleden ging ik met deze zelfde setup van een 6870 naar een 7870. Dat was toen een behoorlijke stap voorwaarts. De eerder geadviseerde kaarten zullen allebei dit effect bereiken.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-02 19:29
Als 2e hands een optie is, kan je een stuk snellere videokaart krijgen voor rond de €150 zoals: AMD Radeon R9 280(x), R9 285, 7970, 7950 of NVIDIA GTX 960 of 770.

Ik heb zelf een Radeon 7970 met een phenom II X4 960T (op 4GHz) en dat draait nog heel redelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door BartKers op 31-08-2015 11:04 ]

Pagina: 1