iphone 4s vraag over foto's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin96
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-09 16:07
beste,

mijn oom heeft een 4s met veel foto's er op ( 6000+)

hij heeft sinds een paar maanden zijn icloud geactiveerd.

maar er staan nu nog ongeveer 4000 foto's niet op zijn pc ,
en als hij het via wifi doet gaat dat heel erg langzaam.

dus ik vroeg mij af is daar een trucje voor?

alvast bedenkt namens mijn oom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aansluiten met de kabel...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin96
Dat duurt echt heel erg lang :(. Is er geen snellere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nee die is er niet. Heb je zelf al eens gezocht naar mogelijkheden? Bij mij duurde 4000 foto's kopiëren overigens maar een minuut of 30. Als je oom vaker een back-up had gemaakt had het nu ook niet zo lang geduurd natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat heeft de iCLoud met z'n PC te maken?

Als je in iTunes aangeeft dat de foto's gesynchroniseerd mogen worden met z'n PC via een kabeltje of WiFi dan heb je daar écht geen iCloud voor nodig.

Ik vrees eerder dat je oom een traag internet abo heeft (met weinig upload capaciteit) en dat die verbinding nú volledig belast wordt met het syncen van 6000 foto's naar de iCloud (Je krijgt van Apple "gratis" 5Gb iCloud ruimte en daar passen sowieso géén 6000 foto's op welke met een iPhone 4S gemaakt zijn).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

En als je meerdere access points in huis hebt houdt iOS wel eens een verbinding in stand, ook al ben je dichter bij een veel beter/sneller access point :( Handmatig wijzigen is dan de enige optie.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin96
bedankt voor de info
zal is kijken hoe het nu precies zit :) en even kijken of het echt zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
GerardVanAfoort schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:11:
En als je meerdere access points in huis hebt houdt iOS wel eens een verbinding in stand, ook al ben je dichter bij een veel beter/sneller access point :( Handmatig wijzigen is dan de enige optie.
Das alleen als je het netwerk niet op orde hebt en je verschillende SSIDS's en PW's gebruikt. Dan houd hij zolang mogelijk hetzelfde AP vast (wat ook geheel logisch is). Als je met meerdere AP's werkt wil je die ook gewoon dezelfde SSID en PW combi geven. Dan schakelt al je apparatuur direct over als er een beter signaal is. Je device ziet dit verschil namelijk niet en ziet het al hetzelfde AP kort gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

supersnathan94 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:44:
[...]
Das alleen als je het netwerk niet op orde hebt en je verschillende SSIDS's en PW's gebruikt. Dan houd hij zolang mogelijk hetzelfde AP vast (wat ook geheel logisch is). Als je met meerdere AP's werkt wil je die ook gewoon dezelfde SSID en PW combi geven. Dan schakelt al je apparatuur direct over als er een beter signaal is. Je device ziet dit verschil namelijk niet en ziet het al hetzelfde AP kort gezegd.
offtopic:
Goed om te weten! Dit voorbeeld is dan ook eigenlijk bij een vriendin van mij, en als haar provider boxje weer eens gereset is moet ie ootb weer werken. Vandaar meerdere SSID's en passwords.. Mijzelf overkomt dit niet :))

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
GerardVanAfoort schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:58:
[...]

offtopic:
Goed om te weten! Dit voorbeeld is dan ook eigenlijk bij een vriendin van mij, en als haar provider boxje weer eens gereset is moet ie ootb weer werken. Vandaar meerdere SSID's en passwords.. Mijzelf overkomt dit niet :))
Dat maakt niks uit. SSID's worden lokaal opgeslagen en veranderen niet met een reset. Andersom kan je natuurlijk ook overige AP's datzelfde SSID meegeven.
Pagina: 1