Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
* AAA Games spelen op 1920 x1080,Very High settings
* Films/series downloaden en kijken op mijn TV (Samsung UE65JU7000). Dit is een 4K tv, dus de pc moet met gemak 4K content kunnen afspelen, ook in de komende jaren.
* Muziek afspelen op (wireless) surround system
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1200,- maar liever ietsje minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
* LG 27MB85R monitor. Deze gebruik ik om op te gamen, browsen, mailen etc. Gedownloade fIlms/series zullen op de JU7000 afgespeeld worden.
* Antec Behuizing P182
* Corsair HX 650WATT
* Logitech Z-5300 5.1 Surround system
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
* Processor die 4K, 60Hz content ondersteunt en topgames soepel draait.
* Videokaart die 4k, 60Hz content ondersteund en topgames soepel draait.
* topkwaliteit geluidskaart voor surround sound
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
* Ik wil sowieso een Intel chip.
* Creative Sound Blaster
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiteindelijk zou ik graag draadloze speakers in het systeem opnemen. De Z-5300 speakerset gebruik ik al meer dan 10 jaar en ben nog steeds erg tevreden over het geluid. Maar ik ben al die bedrading zat, ik wil draadloze speakers aan de muur/plafond hangen. Geen idee wat voor verbinding ik nodig heb of dat er een ander apparaat tussen moet komen.
Als ik een draadloze (bluetooth ofzo?) PC speakerset gebruik, kan ik dan alleen geluid van mijn pc op die speakers afspelen? Of kan ik ook het geluid van mijn tv erop aansluiten?
Ga je overklokken?
Ja. Hoe meer FPS ik in games haal, des te beter!
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige PC is bijna 8 jaar oud. Hij was toentertijd state of the art met een Q6600 processor, P5K-E/WiFi-AP moederbord en GeForce 8800GT videokaart. Sindsdien had ik me niet meer in de hardware ontwikkelingen verdiept, maar begin het nu weer een beetje te begrijpen allemaal
Het afspelen van films/series in 4K, 60Hz formaat moet in ieder geval een peuleschil zijn, ook in de komende jaren met al de ontwikkelingen die op dat gebied plaatsvinden.
Mogelijkheid tot draadloze verbinding met speakerset is ook een must. De speakers moeten zowel het geluid van mijn pc kunnen afspelen als het geluid van mijn TV (als ik daar een uitzending op bekijk ipv een film die op de pc wordt afgespeeld). Geen idee hoe dat allemaal werkt...
Ik vraag me ook af of ik draadloos films van de pc naar de tv kan sturen. Eigenlijk wil ik mijn computerbureau met de pc erop niet naast de tv zetten maar ik ben bang dat het toch kabelwerk wordt als ik 4k, 60Hz content van mijn PC wil afspelen op de tv?
Eigen opzetje:
* AAA Games spelen op 1920 x1080,Very High settings
* Films/series downloaden en kijken op mijn TV (Samsung UE65JU7000). Dit is een 4K tv, dus de pc moet met gemak 4K content kunnen afspelen, ook in de komende jaren.
* Muziek afspelen op (wireless) surround system
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1200,- maar liever ietsje minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
* LG 27MB85R monitor. Deze gebruik ik om op te gamen, browsen, mailen etc. Gedownloade fIlms/series zullen op de JU7000 afgespeeld worden.
* Antec Behuizing P182
* Corsair HX 650WATT
* Logitech Z-5300 5.1 Surround system
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
* Processor die 4K, 60Hz content ondersteunt en topgames soepel draait.
* Videokaart die 4k, 60Hz content ondersteund en topgames soepel draait.
* topkwaliteit geluidskaart voor surround sound
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
* Ik wil sowieso een Intel chip.
* Creative Sound Blaster
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiteindelijk zou ik graag draadloze speakers in het systeem opnemen. De Z-5300 speakerset gebruik ik al meer dan 10 jaar en ben nog steeds erg tevreden over het geluid. Maar ik ben al die bedrading zat, ik wil draadloze speakers aan de muur/plafond hangen. Geen idee wat voor verbinding ik nodig heb of dat er een ander apparaat tussen moet komen.
Als ik een draadloze (bluetooth ofzo?) PC speakerset gebruik, kan ik dan alleen geluid van mijn pc op die speakers afspelen? Of kan ik ook het geluid van mijn tv erop aansluiten?
Ga je overklokken?
Ja. Hoe meer FPS ik in games haal, des te beter!
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige PC is bijna 8 jaar oud. Hij was toentertijd state of the art met een Q6600 processor, P5K-E/WiFi-AP moederbord en GeForce 8800GT videokaart. Sindsdien had ik me niet meer in de hardware ontwikkelingen verdiept, maar begin het nu weer een beetje te begrijpen allemaal
Het afspelen van films/series in 4K, 60Hz formaat moet in ieder geval een peuleschil zijn, ook in de komende jaren met al de ontwikkelingen die op dat gebied plaatsvinden.
Mogelijkheid tot draadloze verbinding met speakerset is ook een must. De speakers moeten zowel het geluid van mijn pc kunnen afspelen als het geluid van mijn TV (als ik daar een uitzending op bekijk ipv een film die op de pc wordt afgespeeld). Geen idee hoe dat allemaal werkt...
Ik vraag me ook af of ik draadloos films van de pc naar de tv kan sturen. Eigenlijk wil ik mijn computerbureau met de pc erop niet naast de tv zetten maar ik ben bang dat het toch kabelwerk wordt als ik 4k, 60Hz content van mijn PC wil afspelen op de tv?
Eigen opzetje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Tray | € 259,95 | € 259,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 352,50 | € 352,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14 | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Samsung 850 Pro 256GB | € 138,29 | € 138,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.008,69 | |
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 12:28 ]