Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil hem vooral gebruiken om te gamen en voor school
Wat is je budget?
rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
af en toe is naar een vriend maar vooral thuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
merk maakt me niet zoveel uit.
Het model dat Ik heb gevonden op tweakers heefteen 960M met 2GB vram en een 1080p scherm.
Ik had gezien dat er in amerika ook een model is met 4GB vram en een 1080p scherm.
In nederland kan ik hem dan alleen vinden met een 4K scherm (UHD). kan iemand hier hem wel vinden in nederland met een 1080p scherm en 4GB vram?
een alternatief voor dit is ook goed. Ik zag dat er op bol.com een actie is met acer laptops. met 950M 4gb vram en een i5 terwijl de lenovo een i7 heeft. maakt dit veel uit?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil hem vooral gebruiken om te gamen en voor school
Wat is je budget?
rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
af en toe is naar een vriend maar vooral thuis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
merk maakt me niet zoveel uit.
Het model dat Ik heb gevonden op tweakers heefteen 960M met 2GB vram en een 1080p scherm.
Ik had gezien dat er in amerika ook een model is met 4GB vram en een 1080p scherm.
In nederland kan ik hem dan alleen vinden met een 4K scherm (UHD). kan iemand hier hem wel vinden in nederland met een 1080p scherm en 4GB vram?
een alternatief voor dit is ook goed. Ik zag dat er op bol.com een actie is met acer laptops. met 950M 4gb vram en een i5 terwijl de lenovo een i7 heeft. maakt dit veel uit?