Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen , speel het meest H1Z1, wil die gewoon fatsoenlijk kunnen draaien.
( wil ook streamen op Twitch )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro (zonder randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razer Deathadder .
Ik ga ook een razer blackwidow toetsenbord halen, heb nog wel een goede monitor nodig(voor mensen met suggesties, zou fijn zijn)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een desktop met ssd, fatsoenlijke processor en een krachtige videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta eigenlijk open voor elk merk, behalve acer en lenovo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst luchtgekoeld, verder dat ik gewoon fatsoenlijk op hoge graphics kan gamen.
Ga je overklokken?
Indien nodig, kan ik het wel overklokken. Liefst wel zonder.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou fijn zijn als iemand een goede game pc weet voor rond de €1000-€1200.
Games die ik speel: H1Z1 , League Of Legends, World Of Warcraft ( wil ze allemaal op max settings draaien als dat mogelijk is.
1 Laatste vraag nog , is dit qua prijs/kwaliteit verhouding het waard om te kopen? https://www.alternate.nl/...t/1218372?tk=6177&lk=9917
Gr Mike
Voornamelijk gamen , speel het meest H1Z1, wil die gewoon fatsoenlijk kunnen draaien.
( wil ook streamen op Twitch )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro (zonder randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razer Deathadder .
Ik ga ook een razer blackwidow toetsenbord halen, heb nog wel een goede monitor nodig(voor mensen met suggesties, zou fijn zijn)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een desktop met ssd, fatsoenlijke processor en een krachtige videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta eigenlijk open voor elk merk, behalve acer en lenovo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst luchtgekoeld, verder dat ik gewoon fatsoenlijk op hoge graphics kan gamen.
Ga je overklokken?
Indien nodig, kan ik het wel overklokken. Liefst wel zonder.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou fijn zijn als iemand een goede game pc weet voor rond de €1000-€1200.
Games die ik speel: H1Z1 , League Of Legends, World Of Warcraft ( wil ze allemaal op max settings draaien als dat mogelijk is.
1 Laatste vraag nog , is dit qua prijs/kwaliteit verhouding het waard om te kopen? https://www.alternate.nl/...t/1218372?tk=6177&lk=9917
Gr Mike
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2015 16:52 ]