Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen , en beetje videobewerking. Moet spellen zoals GTA V , dyinglight vlot kunnen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Computer ga ik zelf in elkaar steken , en mijn budget ligt rond de 1200 euro , monitor inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een computermuis , dit is alles
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede videokaart, en zeker een grote behuizing vooral omdat het mijn eerste keer is dat ik een pc samen steek wil ik genoeg plaats zodat ik alles mooi erin krijg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur van merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil wel dat mijn pc er mooi uitziet en dat ik ermee kan opscheppen bij vrienden en familie
Ga je overklokken?
Misschien na een paar jaar als hij te traag begint te worden.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag nog wat besparen op mijn build aangezien ik er nog een toetsenbord enzovoort moet bijkopen , Mijn vraag is waar ik nog wat zou kunnen besparen en/of alles wel samen gaat met elkaar. Aangezien het mijn eerste keer is dat ik mijn computer zelf bouw. Ik heb wel al eens gekeken naar de datacheats van de componenten , en volgens mij zou alles moeten samengaan. ik wil alleen eens jullie mening zien
Ik wil vooral gamen , en beetje videobewerking. Moet spellen zoals GTA V , dyinglight vlot kunnen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Computer ga ik zelf in elkaar steken , en mijn budget ligt rond de 1200 euro , monitor inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een computermuis , dit is alles
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede videokaart, en zeker een grote behuizing vooral omdat het mijn eerste keer is dat ik een pc samen steek wil ik genoeg plaats zodat ik alles mooi erin krijg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur van merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil wel dat mijn pc er mooi uitziet en dat ik ermee kan opscheppen bij vrienden en familie
Ga je overklokken?
Misschien na een paar jaar als hij te traag begint te worden.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag nog wat besparen op mijn build aangezien ik er nog een toetsenbord enzovoort moet bijkopen , Mijn vraag is waar ik nog wat zou kunnen besparen en/of alles wel samen gaat met elkaar. Aangezien het mijn eerste keer is dat ik mijn computer zelf bouw. Ik heb wel al eens gekeken naar de datacheats van de componenten , en volgens mij zou alles moeten samengaan. ik wil alleen eens jullie mening zien
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,50 | € 238,50 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 135,50 | € 135,50 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 239,50 | € 239,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,97 | € 51,97 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 159,95 | € 159,95 |
| 1 | LG 29UM57-P Zwart | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/16 | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Corsair Builder CX600 Bronze | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,- | € 84,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.331,43 | |
SONY A7III - NIKON D3400 - TAMRON 28-75 - DJI RONIN SC - DJI MAVIC AIR FLY MORE COMBO - POLAR PRO CINEMATIC SERIES - RODE MICROFOON - THULE ASPECT BACKPACK