Mijn OnePlus One is 2 weken geleden natgeregend en nadat ik hem een aantal keer in de rijst had gelegd deed hij het nog prima, alleen startte hij op een gegeven moment(na 4 dagen) alleen nog maar op in recovery modus. Er lijkt niets mis te zijn met de cpu, ram, opslagcapaciteit en de accu omdat ik nog steeds bestanden op de telefoon kan zetten en mijn computer hem nog steeds herkent. Ik heb al een stuk of 8 keer geprobeerd een nieuwe rom te installeren(waaronder oxygenos, cyanogenmod 11, 11.1, 12.0 en colorOS), maar hij blijft maar opstarten in recovery mode. Dit topic zie ik als mijn laatste kans om deze telefoon nog te redden... aangezien ik alles al geprobeerd heb
hoe het probleem zich ontwikkelde: na 2 dagen in de rijst opgestart(deed het prima)->1 dag in de rijst(de binnencamera was nog beslagen)-> hij start op in recovery mode, rom opnieuw installeren, deed het prima-> nog 1 dag in de rijst(binnencamera was nog steeds een heel klein beetje beslagen)-> telefoon start alleen nog maar op in recovery modus->alle foto's eraf gehaald en 3 dagen in de rijst gelegd->telefoon start nog steeds op in recovery modus->aantal dagen op mijn bureau laten liggen.

hoe het probleem zich ontwikkelde: na 2 dagen in de rijst opgestart(deed het prima)->1 dag in de rijst(de binnencamera was nog beslagen)-> hij start op in recovery mode, rom opnieuw installeren, deed het prima-> nog 1 dag in de rijst(binnencamera was nog steeds een heel klein beetje beslagen)-> telefoon start alleen nog maar op in recovery modus->alle foto's eraf gehaald en 3 dagen in de rijst gelegd->telefoon start nog steeds op in recovery modus->aantal dagen op mijn bureau laten liggen.