Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 643468

Topicstarter
Hallo iedereen,

Mijn OnePlus One is laatst een soort van in de wc gevallen 8)7 en daarom zoek ik naar een geschikte vervanger, het toestel moet ongeveer hetzelfde zijn als de OnePlus One qua specs en ik vind het belangrijk dat het toestel goede ondersteuning heeft in Nederland wat garantie en service betreft. Nu zat ik erover na te denken om voor de Huawei Honor 7 te gaan, vanwege de opening van de nieuwe Honor/Huawei webshop is de prijs ook 50 euro minder, waardoor hij in totaal 300 euro kost, deze actie loopt t/m de 31ste dus ik moet snel een keuze maken.

Echter vroeg ik mij af of het misschien beter zou zijn om opnieuw een OnePlus One te kopen, te wachten op een OnePlus Two invite of te gaan voor de Honor 7. Suggesties van andere mobielen in dezelfde pricerange (200-400 euro) met goede specificaties en goede support in Nederland zijn natuurlijk altijd welkom.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 643468

Topicstarter
Aha ik wist niet dat bij overige dit subtopic erbij stond, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
ik denk dat je beter de honor 7 kan bestellen of een moto x play is ook 300 geloof ik. maar ook een sony xperia m4 kan een goede optie zijn. maar dat kun je in twijfel nemen wat je eisen ongeveer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 14:43
Ik wil niet je topic kapen maar twijfel ook tussen;
Honor 7/Honor 6/Galaxy S5/One Plus One/Z3 Compact

Ik wil;
-CPU prestaties op Snapdragon 800 niveau (GPU is voor mij ondergeschikt, vandaar de Honors)
-Betere batterij, helderheid & contrast dan een Moto G (2013)
-Groter scherm dan Moto G (liefst fullHD + ca 5inch)

Het nadeel van de OPO en Honors is dat ze niet in winkels liggen waardoor je ze niet zelf even kan voelen en zien.

Never mind; ik heb de Honor 7 besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door german8 op 31-08-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:10

Megalodon86

Enzyme X

Mijn vrouw heeft Honor 7 gisteren binnen gehad. Ik wil even melden dat er géén NFC op zit, terwijl div. websites schrijven dat dit wel het geval is. Gewoon even een heads up :)
Pagina: 1