Hallo iedereen,
Mijn OnePlus One is laatst een soort van in de wc gevallen
en daarom zoek ik naar een geschikte vervanger, het toestel moet ongeveer hetzelfde zijn als de OnePlus One qua specs en ik vind het belangrijk dat het toestel goede ondersteuning heeft in Nederland wat garantie en service betreft. Nu zat ik erover na te denken om voor de Huawei Honor 7 te gaan, vanwege de opening van de nieuwe Honor/Huawei webshop is de prijs ook 50 euro minder, waardoor hij in totaal 300 euro kost, deze actie loopt t/m de 31ste dus ik moet snel een keuze maken.
Echter vroeg ik mij af of het misschien beter zou zijn om opnieuw een OnePlus One te kopen, te wachten op een OnePlus Two invite of te gaan voor de Honor 7. Suggesties van andere mobielen in dezelfde pricerange (200-400 euro) met goede specificaties en goede support in Nederland zijn natuurlijk altijd welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Mijn OnePlus One is laatst een soort van in de wc gevallen

Echter vroeg ik mij af of het misschien beter zou zijn om opnieuw een OnePlus One te kopen, te wachten op een OnePlus Two invite of te gaan voor de Honor 7. Suggesties van andere mobielen in dezelfde pricerange (200-400 euro) met goede specificaties en goede support in Nederland zijn natuurlijk altijd welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken!