Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:02
Ik zoek een?
Tv van max 55 inch

Wat is je budget?
Maximaal 1500 euro, goedkoper mag altijd!.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We kijken veel netflix dus dat is een eis verder kijken de kids veel kinderfilms via de Synology dus het zou gewaardeerd worden als de TV dat af kan spelen, ook speelt mee dat we 3 remote's hebben en dat zou ik graag weer terugbrengen tot 1

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb totaal geen idee meer, het probleem is dat er teveel is. De oude tv is inmiddels aan het eind van zn latijn dus de vrouw des huizes heeft geeist dat er iets nieuws komt :+

pricewatch: Samsung UE48JU7000L Zilver

deze sprak me wel aan ivm 4K maar ik lees ik op het forum dat dat nog geen ding is om nu echt naar te kijken ivm standaarden die nog niet vast staan?

De nieuwe Samsung en LG series zien er goed uit ivm de snellere smartTV menu's Maar sony zal ook best wat mooie tv's in het assortiment hebben.

Welke vragen heb je hier nog over?

We zitten op een meter of 4 van de TV dus mij leek 1080p en 48/55 inch genoeg ?

tevens is de TV aanbieder Ziggo maar de meeste tv's kunnen daarmee overweg had ik begrepen :)

Dank voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben en blijf een fan van plasma Panasonic maar die zijn nieuw niet meer te krijgen.

Dit is een mooi toestel voor weinig geld: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ik heb zelf de 55 inch en kan hier nog jaren mee vooruit totdat Oled betaalbaar wordt. Led komt er bij mij niet in.

1 remote kan je oplossen door een pricewatch: Logitech Harmony One Advanced Universal Remote te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:02
hmm ok nee geen plasma ;) maar dat is meer een gevoelskwestie ivm het stroomverbruik :)

en de remote ja maar ik ga al voor een andere TV die als het goed is alles kan dus dan hou ik ook maar een remote over (dan gaat de horizon de deur uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:50:
hmm ok nee geen plasma ;) maar dat is meer een gevoelskwestie ivm het stroomverbruik :)

en de remote ja maar ik ga al voor een andere TV die als het goed is alles kan dus dan hou ik ook maar een remote over (dan gaat de horizon de deur uit)
Stroomverbruik versus kwaliteit beeld van een LED. Plasma wint! Led is gewoonweg altijd minder in contrast, kijkhoek en zwart weergave. Ik moet altijd wel lachen als men het over stroomverbruik heeft want men zet vaak wel dagelijks de vaatwasser en droger aan. ;)

Overigens zijn de mediaplayers van tv's niet ideaal. Spelen vaak niet alle formaten, daarom heb ik er ook een aparte mediaplayer bij. DTS afspelen is ook vaak een probleem.

NB: volgens mij kan je bij Ziggo niet meer werken met kaarten in je tv. Ze zijn in ieder geval niet meer te bestellen bij Ziggo en sowieso niet als je nu een Horizon aansluiting hebt.

Succes!