Apps verwijderen uit geschiedenis App Store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07 13:49
Hoi Tweakers! Ik heb een iPad waar mijn zoontjes spelletjes op doen. Nu wil ik niet dat ze zelf apps kunnen installeren, dus zit er een wachtwoord op iTunes.

Probleem: in de app store staan bij aankopen ál die eerder geinstalleerde spellen, en die kun je zonder wachtwoord weer opnieuw installeren.

Ik kom er niet achter hoe je die lijst met een iPad leeg kunt maken. Ik heb een PC, maar als ik daar naar iTunes ga zie ik niet al die iPad apps...

Ik kom er niet uit, ook niet na een zoektocht op internet... Is er hier iemand die me kan helpen?

Heel erg bedankt! Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://www.apple.com/icloud/family-sharing/
Kids under 13 can have an account, too.
Now kids under 13 can have their own Apple IDs. As a parent or legal guardian, the organizer creates the child’s Apple ID and adds the child to the family group. Ask to Buy is turned on by default, and the organizer can also limit the content kids have access to on their devices through Restrictions on an iOS device or parental controls in OS X and iTunes.
Dat is de oplossing :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanh
Is dat zo? Ik heb maar één Apple device.

Ik kan inmiddels wel in iTunes op de PC de hele lijst met ooit aangekochte apps zien, maar deleten ho maar...

Apple... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Deleten kan niet. Verbergen kan wel. Appstore, aankopen, app opties ofzo, verberg. Alleen via iTunes

[ Voor 9% gewijzigd door GerardVanAfoort op 30-08-2015 10:34 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:45
In principe kan je 2 accounts op een device hebben, maar handig is het niet, (koop een 2dehandsje erbij) http://www.iculture.nl/ti...ts-gebruiken-iphone-ipad/

[ Voor 43% gewijzigd door Mel33 op 30-08-2015 10:39 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanh
Als ik naar iTunes ga, en ik ga naar Apps>Mijn iPad apps, zie ik niet de lijst:
Afbeeldingslocatie: http://wtb.oudenoord700.nl/divers/ipad3.jpg

Ga ik echter naar mijn account>Aangeschaft, dan komt de lijst wel in beeld. De optie verbergen zie ik echter niet...

Afbeeldingslocatie: http://wtb.oudenoord700.nl/divers/ipad1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanh
Volgens dit artikel zou er een X bij de app moeten komen te staan bij hoveren. Nou, mooi niet dus...

https://support.apple.com/en-us/HT201322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
iTunes even updaten missc want bij mij verschijnt de x wel (zit op een windows)

[ Voor 30% gewijzigd door Mel33 op 30-08-2015 10:54 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanh
Gelukt...

If you scroll you mouse over the upper left hand corner of the app (where the x should be), a "finger" will appear. It's like the "x" is hidden, but the ability to delete it is still there (if that makes sense). Clicking in that spot will make the app "hide". Not sure why the x's have disappeared, but hopefully this helps others trying to clean up their app purchases. I have hundreds of them that are not applicable anymore, and don't really want to see them hanging around. I'd rather be able to just delete them.

Oh ik hou zo van Apple! Het is zo gebruiksvriendelijk! Ik moet nu op 200 apps klikken (op een X die er niet is) om de lijst op te schonen! Zo'n fijne klus!

[ Voor 12% gewijzigd door daanh op 30-08-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Ik denk dat in de andere stores het ook niet zo makkelijk gaat.
je wilt iets met je eigen account voor je kind, this en was voor 1 persoon
maar de mogelijkheid stijgt door jou vraag om dit te kunnen.
mail apple en kijk of er wat aan gedaan kan worden.

vast wel, maar voor 1 persoon gaan ze het niet fixen

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Je kan je ook afmelden in de App Store op de iPad.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:35
daanh schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:54:
Gelukt...

If you scroll you mouse over the upper left hand corner of the app (where the x should be), a "finger" will appear. It's like the "x" is hidden, but the ability to delete it is still there (if that makes sense). Clicking in that spot will make the app "hide". Not sure why the x's have disappeared, but hopefully this helps others trying to clean up their app purchases. I have hundreds of them that are not applicable anymore, and don't really want to see them hanging around. I'd rather be able to just delete them.

Oh ik hou zo van Apple! Het is zo gebruiksvriendelijk! Ik moet nu op 200 apps klikken (op een X die er niet is) om de lijst op te schonen! Zo'n fijne klus!
Gelijk heel Apple afzeiken voor 1 klein ding (dat je notabene zelf niet goed geregeld hebt). Wat een niveau hier :|

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Of je zet gewoon de restricties aan op de Appstore app, dan kunnen ze hem niet eens openen.

En waar zit hem het probleem dat ze ooit geïnstalleerde apps weer herinstalleren ?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1