Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke backup methode zou jij in deze situatie gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-11 15:36
Ik ben er zelf nog steeds niet over uit, vandaar graag jullie advies:

Ik heb een desktop pc, op die pc staat de administratie van de zaak van mijn vader, die niet dagelijks word gewijzigd. Bovendien heb ik ook nog boekhouding van mijzelf (bankafschriften etc), die wordt ook niet dagelijks gewijzigd. Verder maak ik wekelijks een backup van 3 iphones en 1 Samsung. En heb ook nog een spel die opgeslagen games bevat. Als er niks aan de pc wijzigt zal ik dus ook geen backup maken.

Ik heb mijn backup-programma ingesteld dat hij na iedere 6 incrementele een full backup maakt. De backup word opgeslagen op de NAS en wordt iedere avond geupload naar de Cloud.

Ik wil bij deze situatie wekelijks een full backup maken, en daartussen dus differentiële of incrementele back-up. Maar welke methode is beter bij deze situatie?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Niks mis met weekly full backups en dagelijkse incrementals toch?

Wel 1 tip: TEST je restore plan!

https://discord.com/invite/tweakers

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik stel voor dat je een van je eerdere topics over hetzelfde onderwerp voortzet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.