Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah het is een goede serie omdat het goed geschreven en geacteerd is. De realiteit wijkt af en is lang niet zo goed. Moet geen probleem zijn lijkt me, zolang mensen dit ook gewoon als fictie blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
natuurlijk zal de werkelijkheid wat afwijken, maar veel van de grote dingen waar ze de nadruk op leggen is toch wel degelijk echt gebeurt.

Heb seizoen 2 in een dag of 4 gekeken, kijkt echt heerlijk weg. Ben benieuwd waar het hierna over gaat bij Narcos, denk dat het lastig wordt om dit nog te overtreffen en dan vooral door het geweldige acteerwerk van de acteur die Pablo speelt.

Ik moet niet zeggen dat ik echt medelijden voelde voor Escobar of zijn familie. Die Tata is net zo slecht als Pablo, z'n moeder net zo goed. Ik was wel een beetje bekend met de geschiedenis, wist dat Escobar in 1993 gedood werd, dus toen ik af en toe de datum zag wist ik dat het niet lang meer ging duren, echter is me niet bekend hoe dit zit met zijn familie. Niet spoilen a.u.b. dat zal misschien in seizoen 3 duidelijk gemaakt worden.

offtopic:
Ik erger me trouwens mateloos aan mensen die het hebben over een nieuwe serie. Het is een nieuw seizoen en geen nieuwe serie. De serie is Narcos, en de serie Narcos heeft twee seizoen tot nu toe, dus de serie Narcos heeft geen twee serie's |:( |:(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat een gruwelijke serie is dit toch!

Ik vind die Horacio Carrillo echt wel een baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
Machtige serie.
Kreeg gewoon medelijden met de Escobars, wat acteerde Wagner Moura goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Maanden terug Escobar, el Patrón del Mal gekeken. Spaans gesproken serie over Escobar. Vond ik eerlijk gezegd een stuk sterker en realistischer overkomen dan Narcos. Dus weet niet of ik mij uberhaupt nog aan seizoen 2 waag.

[ Voor 4% gewijzigd door Geteisem op 15-10-2016 12:55 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Heb S2 ook ff bekeken, einde bied genoeg perspectief voor S3, de DEA die achter het Cali cartel aan gaat?
naja we'll see, blijft een leuk serietje voor eenmaal kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 12:37

zaiziks

Da da da

kuusj98 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:50:
Klein groot tipje voor jullie: "Pablo Escobar: El Patrón del mal"
Er zijn 75 afleveringen van een uur en ik heb de hele serie op 1 week uitgekeken, zo verslaafd was ik.
Dat kán helemaal niet eens :X

Er zijn wat nieuwe namen bevestigd voor seizoen 3, maar als ik het goed lees, wijken ze langzaam af van de realiteit

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

Hoezo niet? :P Een week telt 168 uren, laten we er vanuit gaan dat je 7 uur per nacht slaapt dan verlies je dan verlies je 49 uur aan slapen, hou je er nog 119 over om te kijken naar die serie!

Die 75 uur van de show past makkelijk :D Je hebt verder geen leven die week, maar toch :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Spooksel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:01:
Hoezo niet? :P Een week telt 168 uren, laten we er vanuit gaan dat je 7 uur per nacht slaapt dan verlies je dan verlies je 49 uur aan slapen, hou je er nog 119 over om te kijken naar die serie!

Die 75 uur van de show past makkelijk :D Je hebt verder geen leven die week, maar toch :P
Precies :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

Hell, als je thuis werkt heb je zelfs nog tijd om een volledige 40 urige werkweek te doen... De overige 4 uur zijn voor dingen als pissen en drinken pakken :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 00:18
Geweldige serie en seizoen 2 deze week helemaal uitgekeken. Aparte man en familieman, ondanks zijn criminele activiteiten, na die grote aanslag was het ook meteen het begin van het einde. Dat ie aan het eind toch zo kon genieten van een ijsje, van 2000 peso's, terwijl ie in zijn hoogtijdagen 60 miljoen dollar per dag verdiende................ Ben je toch wel een zakenman, ondanks de manier waarop. Vreemd dat dat soort mensen altijd meer en meer willen en niet kunnen zeggen op een gegeven moment ik vertrek en verdwijn met mijn gezin en ga genieten, uiteindelijk eindigen ze meestal toch met niks. Denk dat zijn ego en zijn woede het uiteindelijk het niet meer helder lieten zien hoe het ervoor stond. Ben benieuwd naar seizoen 3.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix NL & BE ‏

Waarschuwing: voorzichtig uitpakken. #nietschudden

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C0mwMhYWEAADo2X.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
aveenhuysen schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:03:
Geweldige serie en seizoen 2 deze week helemaal uitgekeken. Aparte man en familieman, ondanks zijn criminele activiteiten, na die grote aanslag was het ook meteen het begin van het einde. Dat ie aan het eind toch zo kon genieten van een ijsje, van 2000 peso's, terwijl ie in zijn hoogtijdagen 60 miljoen dollar per dag verdiende................ Ben je toch wel een zakenman, ondanks de manier waarop. Vreemd dat dat soort mensen altijd meer en meer willen en niet kunnen zeggen op een gegeven moment ik vertrek en verdwijn met mijn gezin en ga genieten, uiteindelijk eindigen ze meestal toch met niks. Denk dat zijn ego en zijn woede het uiteindelijk het niet meer helder lieten zien hoe het ervoor stond. Ben benieuwd naar seizoen 3.
Pablo had echt het idee dat hij het land kon veranderen. Met z'n visie heb je nooit te veel geld. Hij heeft het land ook verander, maar hij wilde meer... te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Gisteravond eindelijk Narcos Seizoen 2 afgekeken. Ik vind het tot nu toe, toch wel één van de beste series. Wat ik ook heel mooi vind is dat ze echte foto's en filmpjes in de serie hebben verweven, dit grijpt je toch nog wat meer aan, ook al is de serie natuurlijk geromantiseerd en gedramatiseerd. Ook goede acteurs en actrices gecast. En inderdaad genoeg opening voor een derde seizoen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
3de seizoen is alweer even uit en heet: El Chapo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:16

Sargan

Filmfreak...

Arjantje72 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:32:
3de seizoen is alweer even uit en heet: El Chapo :)
Nope, El Chapo is geen seizoen 3 van Narcos.

http://www.express.co.uk/...-trailer-cast-cali-series

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
Je hebt helemaal gelijk, was even in de war.
Seizoen 3 gaat inderdaad over het Cali kartel.

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:15
Komt goed uit dat vandaag Narcos 3 is begonnen. Heb net El Chapo afgekeken.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
cbr600f4i schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:47:
Komt goed uit dat vandaag Narcos 3 is begonnen. Heb net El Chapo afgekeken.
Vandaag? Morgen (1sept) toch?

Edit: 1 sept idd.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 31-08-2017 23:12 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:11:
[...]

Vandaag? Morgen (1sept) toch?

Edit: 1 sept idd.
Yep, vandaag :) Ik kreeg een notificatie van mijn tv showtime app en ging er vanuit dat ie al uitgezonden was.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Is Season 3 in HDR (Dolby Vision)? :)
4K was Season 2 ook al, maar ben benieuwd of het in HDR is. Kan pas na het werk kijken op mijn TV, maar kon het nu zo snel niet vinden op de website van Netflix.

/edit: Wanneer ik binnen Netflix zoek op HDR komt Narcos niet naar voren, dus ik denk dat het enkel 4K is.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 01-09-2017 13:34 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
spoiler:
Het einde van aflevering 1 :D Epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik denk dat ik even wacht kan ik weer lekker 'binge' watchen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Geteisem schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:05:
Ik denk dat ik even wacht kan ik weer lekker 'binge' watchen.
Waarom wachten? Je kan ze alle 10 bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dacuuu schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:10:
[...]

Waarom wachten? Je kan ze alle 10 bekijken :)
Foutje mijnerzijds. Ik dacht dat ze deze per aflevering 'rekte'. Dus inderdaad morgen maar eens een goed begin maken. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nu de eerste gekeken, maar ik vond de reeks met Pablo toch toffer. Dat was meteen vanaf het begin goed (met die truck met cd'spelers en dat hij alles wist van die politieagenten die hem aanhielden). Ik blijf het wel kijken natuurlijk :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Marzman schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:45:
Ik heb nu de eerste gekeken, maar ik vond de reeks met Pablo toch toffer. Dat was meteen vanaf het begin goed (met die truck met cd'spelers en dat hij alles wist van die politieagenten die hem aanhielden). Ik blijf het wel kijken natuurlijk :p
Dit. Binge watchen ga ik in ieder geval niet doen met deze. Boeit het tot nu toe gewoon te weinig voor. Ga het wel afkijken maar het wordt waarschijnlijk nooit meer zo spectaculair/boeiend als met de heer Escobar.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:31

Zeeuw

5.6

Wat zijn Zuid-Amerikaanse vrouwen toch mooi he! O+

Zo leuk als de seizoenen met Escobar was het inderdaad niet. Ik mis het temperament een beetje.
In seizoen 3 ook heel veel lijntjes en namen, moeilijker te volgen als je alles via de ondertiteling moet mee krijgen. Maar aan de andere kant, geeft Spaans wel net dat beetje extra wat in de serie past.

spoiler:
Seizoen 4 zal over Mexico gaan...?

[ Voor 32% gewijzigd door Zeeuw op 04-09-2017 03:52 ]

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zojuist klaar met seizoen 3. Was toch wel anders dan de 1e 2 (ja duh). De charme van Escobar wordt hier toch wel beetje gemist.

Echter, na een aflevering of 2/3 zat ik er goed in en er zijn toch echt wel zat oh shit en nu dan momentjes. Vooral de massale corrupte bende (lijkt nig wel erger dan met Escobar) verbaasde me wel weer.

Ze hadden wellicht de godfathers nog wat kunnen uitdiepen verder. Voelt allemaal wel wat sneller en net iets oppervlakkiger aan dan s1 en s2.

Al met al toch een goed seizoen met voor mij genoeg momenten

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:50
De begintune van Narcos seizoen 3 is opnieuw ingspeeld/ingezongen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Jorge is wel de stand-out tot nu toe na 6 afleveringen. Rustig, onopvallend maar tegelijk heel intens en gevaarlijk competent.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
Vond seizoen 3 toch wel goed, 2 afleveringen per avond gekeken. Goede opbouw met een mooi afrekenmoment door het North Valley kartel in de laatste aflevering, die zoon van Miguel stond voor mij op gelijke hoogte met Joffrey uit GoT. En uiteraard Salcedo die Navegante met wat lood beloont. Het einde van Chepe en Pacho vond ik dan wat snel en summier, was zeker wat weinig documentatie over dat ze dat zo snel de revue hebben laten passeren.

Op naar seizoen 4, nu we al El Chapo kunnen zien weet ik niet wat het gaat toevoegen maar het zal ongetwijfeld net zo interessant zijn.

• miicker
  • Niet online
Ik vond het echt een heerlijk seizoen. Kon zeker tippen aan de voorgaande seizoenen. Ik vond de acteur die Chepe speelde ook enorm goed, dat moment in die kapsalon was echt geniaal. Ik heb af en toe meerdere afleveringen op een dag gekeken en vond het heerlijk wegkijken.

Daarnaast zat er echt veel spanning in, vooral rondom Jorge, man wat waren sommige scenes spannend. Die scene dat ze in de muur boren waar Miguel achter zit was ook wel gaaf. Toen dacht ik: nu hebben ze hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
Ik vond het ook een prima seizoen. Interessant genoeg om het toch in een weekje er doorheen te jagen. Wat al eerder gezegd is dat de godfathers wat verder uitgediept konden worden ben ik het ook wel mee eens. Vind het ook altijd mooi als de echte beelden er doorheen gemixt worden. Acteurs lijken redelijk goed al zijn de acteurs wel gemiddeld wat knapper en minder vadsig dan de echte kartel leden.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
In 4 weken 3 seizoenen Narco's gekeken. Ik heb er van genoten, het laatste seizoen begon wat langzaam maar de laatste afleveringen waren weer erg goed. Aanrader.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Moet zeggen dat mijn mening wat bijgedraaid is over dit seizoen nu ik al een heel end ben. Nog steeds een van de betere series van dit moment. Zo nog maar even een aflevering kijken. Net die met de muur gehad. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Geteisem schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:18:
Moet zeggen dat mijn mening wat bijgedraaid is over dit seizoen nu ik al een heel end ben. Nog steeds een van de betere series van dit moment. Zo nog maar even een aflevering kijken. Net die met de muur gehad. :)
Ik vond de eerste aflevering erg moeilijk doorheen komen, drie keer over gedaan voordat ik echt kon afkijken.
Na aflevering 2 zat ik er weer helemaal in :Y

Inmiddels ook alweer een tijdje klaar met het seizoen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Eerste seizoen was een beetje Godfather 1, laatste seizoen beetje Godfather 3.
Erg verschillend maar beide erg goed.

Ik hoop zo graag dat het volgende seizoen van Narcos een crossover is met Breaking Bad!
Hoe vet zou dat zijn?!

[ Voor 35% gewijzigd door T0ny op 15-09-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
T0ny schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:14:
Eerste seizoen was een beetje Godfather 1, laatste seizoen beetje Godfather 3.
Erg verschillend maar beide erg goed.

Ik hoop zo graag dat het volgende seizoen van Narcos een crossover is met Breaking Bad!
Hoe vet zou dat zijn?!
Meen je dit serieus of is dit een trol?
Een crossover met BB?
Een serie die de geschiedenis, of in ieder geval de waarheid beschrijft combineren met een fictief verhaal? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Goed seizoen weer, gisteren laatste aflevering gezien.

Vind het erg goed dat ze Cali niet tot twee seizoenen hebben gerekt, maar in één seizoen afhandelen. Escobar met z'n kartel was die twee seizoenen natuurlijk dik waard, maar met Cali was dat saai geworden denk ik.

Ben benieuwd naar het volgende seizoen en dan vooral hoe ze het geweld in beeld gaan brengen want bij de Mexicaanse kartels is dat toch wel echt het unieke er aan; hoe ontzettend grof ze zijn en hoeveel geweld ze toepassen om te bereiken wat ze willen.

Vraag me met dit soort series wel altijd af hoeveel er nu van klopt; in de hoofdlijnen zal het allemaal wel zo gegaan zijn (ze pakken ook regelmatig terug op authentieke beelden) maar bijv. die Pena, zou die nu echt het ene kartel na het andere om zeep geholpen hebben of zou dat er juist bij "verzonnen" zijn omdat ze graag een constante factor aan de goede kant willen hebben?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
XyritZz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:53:
Goed seizoen weer, gisteren laatste aflevering gezien.

Vind het erg goed dat ze Cali niet tot twee seizoenen hebben gerekt, maar in één seizoen afhandelen. Escobar met z'n kartel was die twee seizoenen natuurlijk dik waard, maar met Cali was dat saai geworden denk ik.

Ben benieuwd naar het volgende seizoen en dan vooral hoe ze het geweld in beeld gaan brengen want bij de Mexicaanse kartels is dat toch wel echt het unieke er aan; hoe ontzettend grof ze zijn en hoeveel geweld ze toepassen om te bereiken wat ze willen.

Vraag me met dit soort series wel altijd af hoeveel er nu van klopt; in de hoofdlijnen zal het allemaal wel zo gegaan zijn (ze pakken ook regelmatig terug op authentieke beelden) maar bijv. die Pena, zou die nu echt het ene kartel na het andere om zeep geholpen hebben of zou dat er juist bij "verzonnen" zijn omdat ze graag een constante factor aan de goede kant willen hebben?
Lees bijv. dit interview. Ze hebben de nodige artistieke vrijheid genomen maar zijn vrij dicht bij de waarheid gebleven. Pena was in het echt alleen helemaal niet betrokken bij de jacht op het Cali kartel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:42

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

Steffie

Opaque

miicker schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:30:
Daarnaast zat er echt veel spanning in, vooral rondom Jorge, man wat waren sommige scenes spannend. Die scene dat ze in de muur boren waar Miguel achter zit was ook wel gaaf. Toen dacht ik: nu hebben ze hem.
In het echt is dat ongeveer hoe ze hem hebben gepakt. ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Seizoen 3 uitgekeken en fuck, het is toch weer een geweldig seizoen hoor. Zeker niet minder omdat het niet meer rond Escobar draait! Kijk al uit naar seizoen 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Volgens mij in dit topic nog niet genoemd, voor de liefhebbers van Narcos beveel ik deze serie aan. Maar liefst 60 afleveringen, heb er nu 20 opzitten.

Surviving Escobar, Alias JJ , een serie over de belangrijkste hitman van Escobar. Jhon Jairo Velásquez Vásquez alias "Popeye".

IMDB: Alias J.J. (TV Series 2017– )

Alhoewel ik hieronder een youtube link heb geplaatst is het beter deze link te bekijken voor de trailer, deze heeft namelijk Engelse ondertiteling:
http://www.caracolinterna...urviving-escobar-alias-jj

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SqNWZ77GNlk]

[ Voor 27% gewijzigd door cbr600f4i op 24-10-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:50
Thx voor de tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Vamos a Mexico!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Ah super mooi, net klaar met de laatste aflevering. Moest even hard lachen toen die pollomari geld moest betalen voor dat vliegtuig 'voor de formaliteit' en dan het geld terug vroeg en 1 briefje gaf in plaats van de hele stapel.

Mexico blijkbaar ja, wat zitten daar voor kartels? Heb net even gegoogled en inderdaad sinds de val van de colombiaanse kartels is het daar groot geworden (70% van de drugs in USA komt vanuit daar). Maar kan niet echt namen vinden waarvan ik zeg, ah ja! Wel eens van gehoort etc.

Dit seizoen was wel leuk om te kijken, vermakelijk. Nergens zo leuk geworden als de 1e twee seizoenen maar prima mee vermaakt. Helemaal eens dat ze het met de broers iets verder hadden kunnen uitdiepen. 2 seizoenen doen over 1 big boss en nu 2 in 1 seizoen oppakken. Aan de andere kant zat de snelheid er mooi in, je bleef er wat mij betreft goed in.

Maar dat het Mexico werd wisten we al langer toch? Wel, door die location scout die vermoord was:
http://www.latimes.com/wo...arcos-20170918-story.html

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Vamos!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik weet het niet hoor. Vond het laatste seizoen ook erg zwakjes. Mis Pablo gewoon. Patron! O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vanochtend aflevering 10 van Seizoen 2 afgekeken,
Tof seizoen weer, nu nog het laatste seizoen kijken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Mars18 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:59:
Vanochtend aflevering 10 van Seizoen 2 afgekeken,
Tof seizoen weer, nu nog het laatste seizoen kijken.
Er is nog een vierde seizoen he ;)

Voor de liefhebber: Pre-order van box met seizoenen 1 tm 4 is momenteel maar €33.99 bij bol.com

https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txl
Pagina: 1 2 Laatste