"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
1. Wat wil je ermee doen
Je kan niet meerdere schermen tegelijk met 1 PS4 aansturen.
2. Nee, Euro Truck Simulator is er niet voor de PS4. Wie weet in de toekomst.
3. Geen idee.
2. Nee, Euro Truck Simulator is er niet voor de PS4. Wie weet in de toekomst.
3. Geen idee.
The devil is in the details.
1. Nee
2. Nee
3. 100 euro is erg weinig voor een stuur. Het enige wat je daarmee kan kopen is de pricewatch: Thrustmaster T80, voor zover ik weet.
2. Nee
3. 100 euro is erg weinig voor een stuur. Het enige wat je daarmee kan kopen is de pricewatch: Thrustmaster T80, voor zover ik weet.
[ Voor 30% gewijzigd door Avioto op 29-08-2015 17:55 ]
Steam/XBL: Avioto
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
1) Ja, met een hdmi splitter of via remote play
2) Er is wel, Farming Simulator 2015
3) Thrustmaster T100, met force feedback.
Met een HDMI splitter krijg je 2x hetzelfde beeld op twee schermen. Ik gok dat hij twee schermen wil gebruiken, die samen één beeld tonen, dus extenden van het scherm.Erapaz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:19:
1) Ja, met een hdmi splitter of via remote play
Dat werkt niet. Zul je een groter scherm moeten aanschaffen, of een apparaat ertussen zetten die een HDMI signaal oppikt en zelf doorzet naar twee schermen. Of het bestaat weet ik niet, maar lijkt me best realistisch.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Aannames, aannames. Misschien wil hij wel met een controller gamen op een tv en met een stuurtje achter een bureau met monitor. Twee keer hetzelfde beeld dus.ASNNetworks schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:36:
[...]
Met een HDMI splitter krijg je 2x hetzelfde beeld op twee schermen. Ik gok dat hij twee schermen wil gebruiken, die samen één beeld tonen, dus extenden van het scherm.
Dat werkt niet. Zul je een groter scherm moeten aanschaffen, of een apparaat ertussen zetten die een HDMI signaal oppikt en zelf doorzet naar twee schermen. Of het bestaat weet ik niet, maar lijkt me best realistisch.
Als ik zeg "ik gok dat" dan is het vrij duidelijk dat ik een aanname doe ja.....Erapaz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:52:
[...]
Aannames, aannames. Misschien wil hij wel met een controller gamen op een tv en met een stuurtje achter een bureau met monitor. Twee keer hetzelfde beeld dus.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
En als OP gewoon wat duidelijker is, hoeven we geen aannames te doen...ASNNetworks schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:05:
[...]
Als ik zeg "ik gok dat" dan is het vrij duidelijk dat ik een aanname doe ja.....
Could have, would have, should have.Assix schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:08:
[...]
En als OP gewoon wat duidelijker is, hoeven we geen aannames te doen...
Oke, bedankt voor jullie reacties, ik wilde inderdaad mn scherm extenden
en over de euro truck simulator, best jammer dat ie niet voor de ps4 is. Ik vind het echt een tof game.
Thx voor jullie support. Nu maar hopen dat ze een euro truck simulator uitbrengen voor de console
en over de euro truck simulator, best jammer dat ie niet voor de ps4 is. Ik vind het echt een tof game.
Thx voor jullie support. Nu maar hopen dat ze een euro truck simulator uitbrengen voor de console
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Pagina: 1