Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus RP-N53 access point instellen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hallo Tweakers,

Ik wil dit product als access point installeren . Ik heb deze al een maandje als range extender gebruikt alleen mijn snelheid is bedroeft ( 3mb down / 3 mb up)

Echter kom niet op de pagina van mijn asus product, terwijl ik wel verbonden ben met het asus product ( die als ranger extender is ingesteld)

Wat heb ik al geprobeerd ?

repeater.asus.com in mijn browser ingetikt, werkt niet
192.168.0.1 ingetikt, dan kom ik op de router uit (die 2 verdiepingen beneden staat en heel slecht signaal afgeeft hier)
Mijn asus product uit het stop contact gehaald en na een minuut weer erin gedaan

Als ik direct een een ethernet kabel in het asus product doet van de hub - > asus dan gaat heel mijn internet plat en heb ik nergens meer internet in het gebouw

Wat kan ik nu het beste doen ?

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:03
Heb je de ASUS RP-N53 Utility version 1.0.1.2 geïnstalleerd? hij geeft namelijk het ip adres weer, is makkelijker zoeken.

Hele mooie uitleg, stap voor stap vind je hier.

De beste werking van de extender is als je hem daar inplugt waar je nog 2 blauwe streepjes overhebt.
Ik heb mijn punt gezocht met een verlengkabel (hoeft die niet steeds weer op te starten).

En vergeet niet de laatste firmware erop te doen ;)

Succes!

[ Voor 27% gewijzigd door Von Henkel op 29-08-2015 17:18 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dank je voor je antwoord, ik wist niet dat die utility bestond.

Ik ga er mee aan de slag !

Edit : En het is gelukt . Nogmaals dank

[ Voor 18% gewijzigd door Rockvee2 op 29-08-2015 18:03 ]