Ik heb onlangs een scandisk micro SDXC 64GB kaartje gekocht om vol te zetten met mijn mp3 collectie geript van originele cd's.
Ik heb de mp3's gekopieerd via windows verkenner en ze staan allemaal op het kaartje.
Echter wanneer ik achteraf de mp3's wil afspelen van het kaartje dan speelt maar een klein gedeelte van de mp3's af, de rest start gewoon niet met afspelen als ik de mp3 aanklik.
Ik kan maar niet begrijpen wat het probleem is, heb het kaartje al eens als EXFAT en ook eens als FAT32 geformatteerd.
Maar telkens zit ik met hetzelfde probleem als ik de mp3's wil afspelen.
Met een SDHC 32GB kaartje had ik geen problemen.
Windows 10 kan toch samenwerken met een SDXC kaartje?
Want als daar het probleem lag, dan moest het me toch ook niet lukken om alles naar het kaartje te kopiëren?
En een bepaald gedeelte werkt wel.
Ik heb de mp3's gekopieerd via windows verkenner en ze staan allemaal op het kaartje.
Echter wanneer ik achteraf de mp3's wil afspelen van het kaartje dan speelt maar een klein gedeelte van de mp3's af, de rest start gewoon niet met afspelen als ik de mp3 aanklik.
Ik kan maar niet begrijpen wat het probleem is, heb het kaartje al eens als EXFAT en ook eens als FAT32 geformatteerd.
Maar telkens zit ik met hetzelfde probleem als ik de mp3's wil afspelen.
Met een SDHC 32GB kaartje had ik geen problemen.
Windows 10 kan toch samenwerken met een SDXC kaartje?
Want als daar het probleem lag, dan moest het me toch ook niet lukken om alles naar het kaartje te kopiëren?
En een bepaald gedeelte werkt wel.