Windows 7 wachtwoord vergeten .

Pagina: 1
Acties:
  • 21.935 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceJimbo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-01 10:19
Hallo allemaal ,

Ik heb ene klein probleempje er zit een wachtwoord op de pc van me moeder maar ze is der wachtwoord vergeten.
Heb wat gezocht via google en kwam op dit uit : http://www.howtogeek.com/...ws-password-the-easy-way/

maar nou als ik het intyp krijg ik dit te zien : X:\Sources>c:\windows\system32\sethc.exe c:\ The subsystem needed to support the image type is not present.

Ik zit nu beetje vast en weet niet meer wat ik zou kunnen doen om het wachtwoord te resetten/veranderen zodat de pc niet helemaal geformatteerd hoeft te worden .

Hoop dat iemand hier me eventueel zou kunnen helpen .. alvast bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sowieso zit er een syntax-fout in jouw code hierboven. En daarnaast zit je in de verkeerde directory.

Zie ook hier

[ Voor 52% gewijzigd door MAX3400 op 29-08-2015 13:31 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 21:47
deze downloaden,
http://www.hiren.info/pages/bootcd
cd van branden, (of bootable USB), pc booten vanaf cd/usb, en de password reset tool draaien

[ Voor 41% gewijzigd door Bushie op 29-08-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 07:27
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ Hiermee is het nog makkelijker.

ISO Downloaden, en op DVD branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 09:00
DaRT 8 is makkelijker en van Microsoft. ISO op bootable USB zetten en gaan met die GUI. Locksmith heet de ww reset tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceJimbo
Lars Kremers schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:31:
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ Hiermee is het nog makkelijker.

ISO Downloaden, en op DVD branden.
Heb het geprobeerd via USB maar kom ver totdat ik bij Edit User & Passwords

Ik voer de naam in die er staat ( heb meerdere geprobeerd zoals Administrator enz die er bij staan) maar er gebeurt helemaal niks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
SpaceJimbo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:09:
[...]

Heb het geprobeerd via USB maar kom ver totdat ik bij Edit User & Passwords

Ik voer de naam in die er staat ( heb meerdere geprobeerd zoals Administrator enz die er bij staan) maar er gebeurt helemaal niks .
Je moet nummers gebruiken die aangegeven worden, niet de namen. Je kan verder ook gewoon OPHCrack gebruiken om het wachtwoord te kraken, Windows 7 is niet bepaald veilig ofzo.

http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=livecd

De ISO kan je downloaden en dan branden, of als je dat niet wil met UnetBootIn op een USB Stick zetten en bootable maken.

[ Voor 26% gewijzigd door johnkeates op 29-08-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceJimbo
Ah kijk dan kan ik wel tijdje blijven kloten ... dan was de tutorial denk ik wat aan de oude kant want daar typte die gene de naam ... maar we gaan ff proberen of het is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceJimbo
Super bedankt allemaal het is uiteindelijk gelukt ... beetje klooien maar je leert weer eens wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• singing
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 04-09-2021
ik heb een vraag,op deze computer die ik heb gekregen, daar is windows 10 op gezet,maar iedere keer als ik bv software of iets anders erop wil zetten,komt er een heel oud beheerdersaccount van microsoft tevoorschijn,wat dan om een wachtwoord vraagt,niemand weet dit wachtword nog, ook de vorige eigenaar niet,ik heb al formulieren ingevuld bij microsoft,maar dan willen ze weten waar de vorige eigenaar naar heeft gemaild,zelf heeft hij zelden achter de computer gezeten, dus hij heeft geen idee,waar er naar toe is gemaild, hij wil ook naast me komen zitten om te helpen, ik heb microsoft al geschreven,maar krijg geen duidelijk antwoord, ik ben nu al weken bezig om dit wachtwoord te achterhalen, ik zie dat er nog oude bestandjes op staan van windows 7 ,maar daar kan ik ook niets mee,ik heb wel gelezen over Ophcrack,zou dat ng wat kunnen zijn?
ik weet het echt niet meer, en als ik de computer wil resetten,dan komt weer dat oude beheerdersaccount vragen om dat wachtwoord,tja wat moet je dan nog doen?
heel graag Hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom @singing

We gaan niet helpen met kraken van wachtwoorden. Dat kan misbruikt worden.

Lars Kremers in "Windows 7 wachtwoord vergeten ." gaf al aan wat je zou kunnen doen: met die tool is het wachtwoord te verwijderen. Op die manier kan niemand het 'stiekem' doen.

Maar: ik ga dit topic sluiten, jouw vraag gaat niet over Windows Windows7 maar Windows 10 terwijl dit topic gaat over het stokoude Windows 7. Als je daadwerkelijk wachtwoorden wilt kraken, dan kan je op GoT geen hulp verwachten.

Advies: gooi de hele machine leeg. Door te starten vanaf een Windows 10 installatie-USB, welk je kunt downloaden van de Microsoft-site. Mocht je vastlopen, open gerust een eigen nieuw topic (mits je niets wilt kraken..) en geef dan even aan waar je concreet vastloopt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.