Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:43
Beste Tweakers,
Ik zit met een probleem. Als mijn beeldscherm in standby gaat, of als hij door de computer anderzijds inactief wordt gezet (bijvoorbeeld bij een reboot) dan werkt het scherm niet meer en krijg ik de volgende foutmelding:
Out of Range
H. Frequency: 67.5 KHz
V.Frequency: 120.0 Hz

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/mhc60j.jpg
Als ik het scherm dan uit zet, 2 seconden wacht en dan weer aan zet dan doet hij het weer gewoon.
Het probleem is gestart nadat ik overgestapt ben op Windows 10.
Mijn grafische kaart is een Nvidea GeForce GT545 en qua beeldscherm heb ik een iiyama ProLite E2773HDS. De resolutie waar ik op draai is 1920 x 1080 (32 bit), 60 hertz.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd voor de GT545, maar dat heeft het helaas niet verholpen.
Is iemand bekend met dit probleem en/of heeft iemand een oplossing gevonden?
En anders misschien toch maar weer terug naar Windows 7 :p
Thanks voor meedenken _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaqer op 29-08-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem, alleen gaat het bij mij niet altijd over met het aan en uitzetten van mijn monitor. Ik heb al verschillende frequenties geprobeerd,maar dat mag niet baten. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden?

Gr. Thijs

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 17:06 . Reden: Iets vergeten ]

• HGShadow
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-01-2017
Ik heb precies hetzelfde probleem, dezelfde monitor ook alleen een andere GPU, een GTX 680.
Maar ik kan nergens de refresh rate aanpassen behalve als ik een custom resoluion maak in de Nvidia control panel, heb daar al van alles geprobeerd van 30 tm 120 Hz maar niks werkt.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet want het is zeer irritant elke keer als ik iets fullsreen opstart of afsluit gaat de monitor op out of range en kan ik meerdere keren de monitor aan en uit zetten voordat ik weer beeld heb..