Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Nou als het kan zou ik hem altijd op je moederbord pluggen want dan kan je de rpm enzow aflezen in een programma als MBM. Ik weet echter niet hoeveel volt zo'n ding trekt en of je moederbord dit dus aankan, maar ik denk van wel omdat het met die coolermaster ook kan en ze even groot zijn.
Verwijderd
papst is nie speciaal voor pcs, zit geen rpm meter aan. gewoon op standaard manier aansluite, kabels in molex douwe [UTFS voor info daarover]
maar je hoeft toch niet perse het rpm meter erop aangesloten hebben voor de connecter die op de mobo komtOp dinsdag 19 juni 2001 00:03 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:
papst is nie speciaal voor pcs, zit geen rpm meter aan. gewoon op standaard manier aansluite, kabels in molex douwe [UTFS voor info daarover]
btw voor mij is zon mobo connector makkelijker anderz kan ik weer een zoveelste splitter kopen.
Verwijderd
Nope kan gewoon. Doe ik hier ookOp dinsdag 19 juni 2001 00:16 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
maar je hoeft toch niet perse het rpm meter erop aangesloten hebben voor de connecter die op de mobo komt
kan je die netzow makkelijk vast knijpen als een molex connector?Op dinsdag 19 juni 2001 00:22 schreef bakdozium het volgende:
Nope kan gewoon. Doe ik hier ook
Pagina: 1