Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frankeey
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-02-2020
Dit is mijn allereerste bericht op dit forum. Ik ben wel al langer actief maar vooral op het marktplaats gedeelte en het prijs check gedeelte.

Daar zocht ik dus de Oneplus Two op. Maar hier stonden geen prijzen bij. Maar ik ben legitieme websites waar je hem gewoon kunt kopen zoals flosmall. Daar kwam mijn Oneplus One ook vandaan.

Maar waarom staat die er dan niet tussen?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je al geprobeerd om via de link onderaan het product de specificaties te verbeteren? Zodra jij een verbetering of aanvulling van productspecificaties indient kan een beheerder daar mee aan de slag. Je krijgt dan een berichtje (PM of e-mail) dat de door jou ingediende wijziging is doorgevoerd (of niet).

Wat ik net zie is iets anders, ook met OnePlus, wat niet klopt. Er zouden 7 OnePLus producten zijn. Klik je daar op dan zie je dat er maar 4 zijn. Zie afbeeldingen hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropboxusercontent.com/u/645076/oneplus%201.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropboxusercontent.com/u/645076/oneplus%202.png

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

sypie schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:22:
Heb je al geprobeerd om via de link onderaan het product de specificaties te verbeteren? Zodra jij een verbetering of aanvulling van productspecificaties indient kan een beheerder daar mee aan de slag. Je krijgt dan een berichtje (PM of e-mail) dat de door jou ingediende wijziging is doorgevoerd (of niet).

Wat ik net zie is iets anders, ook met OnePlus, wat niet klopt. Er zouden 7 OnePLus producten zijn. Klik je daar op dan zie je dat er maar 4 zijn. Zie afbeeldingen hieronder.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, als je goed kijkt zijn er van de eerste 3 producten 2 varianten, dat is dus 2x3 = 6 + het laatste product is 7.

En voor de OP, deze prijzen zijn te vinden met Google en Tweakers heeft hier een artikel over geschreven met de prijzen in Euro's. Zoek en gij zult vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door FrankGuthrie op 29-08-2015 15:25 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• sypie
  • Niet online
In dat geval: het was mij absoluut niet opgevallen dat er meerdere uitvoeringen waren van toestellen... Dit is dus niet erg duidelijk, maar dat is dan een puntje voor de devvers.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

sypie schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:44:
In dat geval: het was mij absoluut niet opgevallen dat er meerdere uitvoeringen waren van toestellen... Dit is dus niet erg duidelijk, maar dat is dan een puntje voor de devvers.
Hoeveel duidelijker moet het dan? Er staat onder elke product een enorme knop..

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• sypie
  • Niet online
Klopt, het is een grote knop. Toch was deze mij niet gelijk opgevallen, anders had ik er uiteraard niks over gezegd.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

sypie schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:08:
Klopt, het is een grote knop. Toch was deze mij niet gelijk opgevallen, anders had ik er uiteraard niks over gezegd.
Mwaaah, Je leert op de basisschool tellen en lezen en die knop is echt niet klein en onduidelijk.....

[ Voor 34% gewijzigd door FrankGuthrie op 29-08-2015 23:55 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1