Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vergelijkingstabel review X-T10

Pagina: 1
Acties:

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Er kloppen een paar zaken niet in de vergelijkingstabel op de pagina 'Specificaties en fotogalerij'.
  • Min ISO voor de X-E2 is ook 100, met dezelfde beperking: geen RAW.
  • Max ISO voor de X-T1 is gelijk aan de X-T10: 51200. De knop heeft een H1 en H2 stand die op 12800 / 25600 / 51200 in te stellen is. Net als bij ISO 100 is RAW dan geen optie.
  • Beelden per seconde - Hoewel het voor zowel de 10 als de 1 inderdaad 8 is, is het verschil in buffergrootte enorm. Misschien even vermelden hoeveel beelden de buffer meegaat (7 in RAW voor de T10, 22 voor de T1. 12 tov 48 in jpg/fine). De T10 waardes heb ik uit reviews, de T1 waardes van mijn eigen camera met een Lexar 32 GB 600x UHS-I kaartje (90MB/s volgens fabrikant).
  • Langste sluitertijd: voor alledrie max een uur in bulb-mode. Inderdaad 30sec regulier.
  • Misschien is het het ook waard om de in de tekst genoemde elektronische sluiter ook in de tabel te vermelden voor de T10 en T1.
  • Aantal autofocuspunten T1 en T10: in single point inderdaad 49 (met 9 fasedetectie in het midden), in zone focus 77 (15 fasedetectie). Zie ook http://fujifilm-x.com/af/en/af_mode/af-s_singlepoint.html en de andere opties op die site. Geen idee wat de E2 precies kan.
  • Schermdiagonaal: hoewel gelijk heeft de T10 een lagere resolutie schermpje (920K tov 1040K voor de T1 en E2).
  • Geheugenkaarttype: De T1 kan als enige UHS-II aan.
Als laatste: wat wordt er bedoeld met 'automatische focus (in body)' bij de T10?

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Bedankt voor deze aanvullingen. Ik heb ze in de tabel verwerkt. :)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Yero schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:25:
Bedankt voor deze aanvullingen. Ik heb ze in de tabel verwerkt. :)
Nice! Ik vraag me nog wel af wat precies bedoeld wordt met "Automatische focus (motor in body)" bij Focusmechanisme in de tabel. Bij mijn weten zijn daarin geen verdere verschillen tussen de drie toestellen.

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Ja inderdaad. Dat komt uit de productdatabase, maar het is mij ook niet duidelijk waar dit vandaan komt. Ik heb het weggehaald, het is nu alleen maar verwarrend.