Planetary Annihilation: TITANS?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 22:11

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Ik heb dus een tijd geleden een game gekocht, Planetary Annihilation. (voor €22.99)
De game was early access, maar zag er al goed uit (waren wat balancing issues etc, maar die zouden gefixt worden).

Nu hebben de devs een "standalone expansion" uitgebracht (voor €36,99), dit is gewoon dezelfde game, maar dan met bugfixes, rebalances, nieuwe units/maps etc. (dus alles wat in de eerste game zou komen).

Om het nog mooier te maken: De Planetary Annihilation die ik had gekocht is niet meer te koop op Steam.

Nu voel ik me dus enorm genaaid door Uber entertainment (studio achter PA).

Voor een early access game is €22.99 redelijk veel, je koopt immens een game die (nog) niet af is, maar die in ontwikkeling is en telkens beter (completer) word (althans dat is het idee). Als dezelfde studio dan gewoon de eerste game van de Steam store afhaald en vervangt door een zogenaamde "standalone expansion" wat eigenlijk gewoon de game is die de eerste had moeten worden vind ik dat ik gewoon mijn geld terug mag (of op zijn minst een gratis kopie van de nieuwe game).

Ik heb een refund aangevraagd via Steam (heb wel al 22 uur op het spel), in de hoop dat ik mijn geld terug krijg en support snapt hoe erg Uber zijn klanten naait.

Ik laat het jullie weten als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben jij kickstarter geweest of enkel via steam early acces?

Eerste geval hoor je Titan gratis te krijgen, 2de geval dus met karting:
Titans is free for Planetary Annihilation's 44,000 Kickstarter backers, and on sale with a discount for those who own the original game.

Zie het eigenlijk als Fifa, elk jaar volle bak betalen terwijl het nu 3rde jaar gaat worden waar er enkel wat fixes zijn, beetje features en nieuwe roster.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
SinergyX schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 02:53:

Titans is free for Planetary Annihilation's 44,000 Kickstarter backers, and on sale with a discount for those who own the original game.

Zie het eigenlijk als Fifa, elk jaar volle bak betalen terwijl het nu 3rde jaar gaat worden waar er enkel wat fixes zijn, beetje features en nieuwe roster.
Ja, maar ik ga geen geld meer betalen aan Uber na deze actie.

Ik kocht early access omdat de bugs enzo wel gefixt zouden worden, nu hebben ze dat gedaan, maar dan moet ik wel betalen. korting of niet, dat doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SinergyX schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 02:53:

Vind het zelf ook een achtelijke actie.. maar ja. Was te verwachten na de bagger support van de eerste versie

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Steam support heeft antwoord gegeven: No refund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Djesse8999 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:58:
Steam support heeft antwoord gegeven: No refund :(
The Steam refund offer, within two weeks of purchase and with less than two hours of playtime, applies to games and software applications on the Steam store. Here is an overview of how refunds work with other types of purchases.

Geen idee dus wanneer je de game hebt gekocht maar aangezien ze kunnen controleren dat je er al 22 uur op hebt zitten, zoals je zelf zegt, val je dus helaas buiten de boot van de Refund-policy.

Wat zegt info@uberent.com van jouw klacht?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

The Steam refund offer, within two weeks of purchase and with less than two hours of playtime, applies to games and software applications on the Steam store. Here is an overview of how refunds work with other types of purchases.

Geen idee dus wanneer je de game hebt gekocht maar aangezien ze kunnen controleren dat je er al 22 uur op hebt zitten, zoals je zelf zegt, val je dus helaas buiten de boot van de Refund-policy.

Wat zegt info@uberent.com van jouw klacht?
Vraag bij steam een refund aan zeggen ze.
Heb net gezegd dat dat niet meer kan.
Pagina: 1