Ik zit een weekend bij center parcs, nu heb ik het gevoel dat mijn internet geblokkeerd wordt. Ik heb verbinding met Telfort 3G, kan wel bellen maar niet interneten. Op mijn Nokia Lumia 630 wp 8.1. ik krijg op mijn web browser de fout melding: kan server niet vinden of DNS-fout. een andere telefoon, een Samsung Galaxy s5 krijgt ook geen verbinding. Dit is geprobeerd via het Tele2 netwerk.
De derde telefoon krijgt wel verbinding op het KPN netwerk. Nu kan je bij center parcs een wifi code kopen en dan kan je op een KPN wifi netwerk. Dan krijg je voor 25,- euro vier dagen voor vier apparaten internet.
Nu heb ik 2 vragen:
- Mag center parcs internet blokken?
- Hoe kan ik testen dat center parcs een internet blokker heeft?
Edit:
Spieken mag niet, en een jammer gebruiken evenmin
Examentijd. Veel leerlingen op de middelbare school hebben ze net achter de rug. Een tijd van spanning die de ze soms te lijf gaan met inventiviteit die niet altijd is toegestaan. Denk aan het spieken met de smartphone. Scholen op hun beurt, gaan dat soms tegen door een jammer te gebruiken. Maar dat is net zo verwerpelijk als spieken. Strafbaar zelfs!
Bron: http://www.agentschaptele....1440803069434-1952654290
De derde telefoon krijgt wel verbinding op het KPN netwerk. Nu kan je bij center parcs een wifi code kopen en dan kan je op een KPN wifi netwerk. Dan krijg je voor 25,- euro vier dagen voor vier apparaten internet.
Nu heb ik 2 vragen:
- Mag center parcs internet blokken?
- Hoe kan ik testen dat center parcs een internet blokker heeft?
Edit:
Spieken mag niet, en een jammer gebruiken evenmin
Examentijd. Veel leerlingen op de middelbare school hebben ze net achter de rug. Een tijd van spanning die de ze soms te lijf gaan met inventiviteit die niet altijd is toegestaan. Denk aan het spieken met de smartphone. Scholen op hun beurt, gaan dat soms tegen door een jammer te gebruiken. Maar dat is net zo verwerpelijk als spieken. Strafbaar zelfs!
Bron: http://www.agentschaptele....1440803069434-1952654290
[ Voor 28% gewijzigd door mc_maarten op 28-08-2015 23:11 ]